انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

لوله پلیکا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لوله پلیکا را همان لوله های پی وی سی می دانند که در ایران با این نام شهرت یافته است. خواص لوله پلیکا نیز شبیه لوله های ذکر شده می باشد و هیچ تفاوت بارزی میان آن ها وجود ندارد که در ادامه درباره ی آن توضیح خواهیم داد.

لوله پلیکا

یکی از دلایلی که لوله پی وی سی با نام لوله پلیکا شهرت یافت، تولید اولین لوله با این نام است. به همین خاطر است که اغلب لوله های پی وی سی با نام لوله پلیکا خوانده می شوند. خواصی که برای لوله پلیکا بیان می شود همانند لوله های پی وی سی بوده و کاربرد آن ها یکسان خواهد بود.

خواص لوله پلیکا

لوله پلیکا معمولا دارای عمر نسبتا طولانی می باشد و دوام آن به نسبت سایر لوله ها بیشتر خواهد بود. ویژگی برتر این نوع لوله سبک بودن آن می باشد که سبب راحت بودن حمل آن می گردد.

یکی از دلایلی که اغلب مدیران لوله پلیکا را در ساختمان ها به کار می روند خواصی است که برای آن بیان شد و مردم برای دوام بیشتر و حمل راحت تر ترجیح می دهند تا از لوله پلیکا در ساختمان ها و لوله کشی آب و فاضلاب استفاده کنند. همچنین لوله پلیکا معمولا زنگ زدگی ندارد و به همین دلیل پس از گذشت زمان مزه ی آب تغییر نخواهد کرد.

البته باید توجه داشت که ته نشین شدن مواد و املاح و حتی تولید قارچ های مضر در آب با استفاده از لوله پلیکا کاهش می یابد و می توان آب آشامیدنی سالم تری را مصرف کرد. همچنین در صورتی که از لوله پلیکا در ساختمان ها استفاده شود، امکان تغییر شکل و انعطاف نیز وجود دارد و بنابراین اتصالات کمتری نیاز دارد.

از این رو کاربرد لوله پلیکا یا همان لوله پی وی سی در بسیاری از موارد گسترش یافته است به طوریکه بسیاری از مردم دیگر تمایل به استفاده از لوله های فلزی ندارد. این روند با بالا رفتن قیمت لوله های فلزی نیز تسریع شده و با توجه به اینکه قیمت لوله پلیکا بسیار کمتر خواهد بود، لذا استفاده از این نوع لوله گسترش یافته است.

کاربرد لوله پلیکا در ساختمان سبب شده تا بسیاری از مردم به دنبال مزایای این نوع لوله به نسبت سایر لوله ها باشند. اطلاعاتی را مجموعه ی لوله آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با انتخاب صحیح، گزینه های پیش رو را به خوبی شناخته و بهترین نوع آن را برای کار خود انتخاب نمایند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل