انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

مشخصات فنی لوله زهکش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
مشخصات فنی لوله زهکش


مشخصات فنی لوله زهکش شامل مشخصات اسمی و ظاهری محصول می باشد که ویژگی های لوله را مشخص کرده و از طرفی می تواند بر انتخاب خریداران اثر بگذارد. شناخت این ویژگی های کمک زیادی در خرید انواع لوله زهکش می کند و بهترین راه شناخت مشخصات ظاهری محصول می باشد.
آنچه باید در هنگام شناخت مشخصات فنی لوله زهکش دقت شود، ویژگی هایی است که با عناوینی همچون قطر داخلی و خارجی، طول شاخه و اندازه ی اسمی بیان می شود. یکی از روش های مشخص نمودن مشخصات فنی لوله زهکش شناخت این ویژگی ها می باشد.


اندازه اسمی لوله زهکش


همانطور که از نام آن پیداست در لیست مشخصات فنی لوله زهکش، اندازه ی اسمی همان چیزی است که فروشندگان برای خریداران بیان می کنند. اما اندازه اسمی چه اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد؟
این سوالیست که باید پاسخ آن را در قطر خارجی لوله زهکش جست و جو کرد. اندازه اسمی همان قطر خارجی لوله می باشد که برای مشتریان مشخص می شود. این اعداد بر حسب میلی متر بیان شده و معمولا از 160 تا 500 میلی متر را در بر می گیرد.
مشتریان می توانند با شناخت مشخصات فنی لوله زهکش، انتخاب خود را از میان انواع لوله بر حسب قطر خارجی انجام دهند که به نیاز آن ها بستگی دارد.
قطر داخلی و خارجی لوله زهکش
همانطور که بیان شد قطر خارجی را با اندازه اسمی برابر می دانند. اما قطر داخلی نیز جزو مشخصات فنی لوله زهکش می باشد. با مشخص شدن قطر داخلی می توان از اختلاف قطر داخلی و خارجی لوله ها، ضخامت آن را تشخیص داد. همچنین دانستن این نکته که همواره باید قطر داخلی کمتر از قطر خارجی باشد ضروری خواهد بود.
دورن هم قرار گرفن لوله های زهکش با قطر های متفاوت، لزوم دانستن قطر داخلی را بیشتر می کند.
طول کلاف لوله زهکش
اندازه کلاف لوله های زهکش نیز یکی دیگر از مواردی است که در مشخصات فنی لوله زهکش بیان می شود و افراد می توانند با دانستن آن درباره ی نیاز خود بهتر انتخاب کنند. طول کلاف در لوله زهکش قابل افزایش است و می توان بدون نیاز به اتصالات، طول لوله را افزایش داد.
مشخصات فنی لوله زهکش یکی از پر اهمیت ترین موضوعاتی است که در هنگام خرید لوله باید استفاده شود و اغلب فراموش خواهد شد. این مشخصات روی لوله و حتی پوشش آن نوشته شده و راهنمای مناسب خریداران خواهد بود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل