انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

تولید لوله پی وی سی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
تولید لوله پی وی سی


تولید لوله پی وی سی تاثیر زیادی روی کیفیت انواع لوله های پلیمری می گذارد و در نتیجه انتخاب یک روش تولید و گذراندن مراحل به صورت استاندارد می تواند بر میزان کیفیت لوله ها موثر باشد. به همین دلیل است که مراحل تولید لوله پی وی سی در این بین نقش پر اهمیتی دارند.
از آنجا که اغلب ویژگی های لوله ها از فرآیند تولید لوله پی وی سی منشا می گیرند، لذا دقت در کیفیت تولید اهمیت زیادی یافته است. استفاده از اصول استاندارد برای تولید لوله پی وی سی نقش مهم و مضاعفی را در این بین ایفا می کند و تاثیر آن بر همگان مشخص می شود.
از طرفی روش های تولید لوله پی وی سی برای انواع آن با یکدیگر تفاوت دارد و دقت در شناخت و به کار گیری این روش ها در تولید نقش مهمی خواهد داشت.


روش تولید لوله پی وی سی


یکی از روش های مرسوم و مهم تولید لوله پی وی سی را می توان در ورود مواد به میکسر آغاز کرد. میکسر های گرم این مواد را در دما و زمان مشخص و ثابت پخته و آماده ی شکل گیری می کنند. میکسری که در ابتدا مواد به آن وارد می شوند از نوع گرم بوده و دقت در انتخاب پارامتر های آن پر اهمیت ترین قسمت تولید می باشد که بایستی توسط کارشناسان نظارت و بررسی گردد.
ورود مواد به میکسر از نوع سرد موجب سرد شدن مواد اولیه پخته شده می شود و سپس به دستگاه اکسترودر انتقاد داده می شود تا پخت نهایی به اتمام برسد. موادی که از لوله اکسترودر خارج می گردند، به صورت لوله بوده و با ورود به وان آب، کار پخت آن ها به اتمام می رسد. در نهایت لوله ها برش و کوبله می گردند.
کیفیت برش، کوبله نمودن، ورود به دستگاه اکسترودر اهمیت زیادی در تولید لوله پی وی سی دارد و می تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد.
در صورتی که نظارت روی تولید لوله پی وی سی و در همه ی مراحل وجود داشته باشد، امکان نقص و اشتباه در آن کمتر شده و می توان در بهترین شرایط تولید را به پایان رسانید.
کیفیت تولید لوله پی وی سی روی کیفیت لوله ها اثر گذاشته و بنابراین توجه به این مراحل و دقت در بررسی تولید می تواند نقش مهمی را در اعتبار یک کارخانه داشته باشد. مجموعه لوله آنلاین با گذراندن این مراحل به صورت دقیق، برترین محصولات را در بازار عرضه نموده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل