انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

حمل لوله کاروگیت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
حمل لوله کاروگیت


حمل لوله کاروگیت یکی از مهم ترین مراحل در عملیات تولید تا فروش می باشد زیرا ممکن است در اثر حمل نادرست به لوله ها آسیب وارد شود و عملا استفاده از آن ها غیر ممکن گردد. بنابراین اهمیت حمل لوله کاروگیت از کارخانه به محل نصب بسیار زیاد خواهد بود.


با اینکه معمولا لوله های کاروگیت و حمل لوله کاروگیت اهمیت زیادی دارد اما نادیده گرفتن برخی از نکات ممکن است میزان صدمات به این لوله ها را افزایش دهد. حمل لوله کاروگیت روش های زیادی دارد که روش مرسوم آن استفاده از ماشین های باربری می باشد. در این بین جا به جایی و بالا و پایین بردن لوله ها از ماشین بر کیفیت حمل لوله موثر خواهد بود.

حمل لوله کاروگیت از کارخانه به انبار

بسیاری از فروشگاه ها بعد از خرید لوله از کارخانه، آن را انبار می کنند. در حین حمل لوله کاروگیت از کارخانه به انبار ممکن است اتفاقاتی بیوفتد که تاثیر زیادی روی لوله ها بگذارد. انتخاب افرادی که برای حمل لوله به کار گرفته می شوند از جمله پر اهمیت ترین موضوعاتی است که باید به آن دقت شود.


کیفیت حمل لوله کاروگیت زمانی دستخوش تغییر می شود که در حین جا به جایی فشار به صورت نقطه ای به لوله وارد شود. در صورتی که فشار روی لوله پخش گردد، لوله ها به خاطر خاصیت پلیمری و انعطاف پذیری اندکی که دارند، آسیب نخواهند دید.


اما با وجود فشار نقطه ای آسب در حین حمل لوله افزایش می یابد و غافل شدن از آن هزینه های سنگینی را بر دوش فروشندگان و حتی کارخانه می گذارد.


در این بین نکته ی حائز اهمیت در حمل لوله کاروگیت، سبک بودن این لوله ها می باشد که مسلما شرایطی را ایجاد می کند تا حمل به راحتی انجام شود. لوله کاروگیت با سایز بزرگ نیز با تسمه قابل جا به جایی می باشد.


انداختن لوله ها از ارتفاع می تواند سریعا به آن ها آسیب وارد نماید و لذا برای راحتی کار نباید لوله ها را از ماشین انداخت. با اینکه لوله های کاروگیت کاربری ساده ای دارند اما حمل لوله تاثیر زیادی روی کیفیت حمل خواهد گذاشت و بنابراین بهتر است در این کار دقت لازم انجام شود.


بسیاری از کارشناسان مجموعه لوله آنلاین به همین منظور به افراد آموزش داده تا نقش بهتری را در حمل لوله کاروگیت ایفا نمایند و مشتریان نیز لوله های با کیفیت تر را خریداری کنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل