انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

تولید لوله پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
تولید لوله پلی اتیلن

تولید لوله پلی اتیلن با استفاده از فرآیند اکستروژن مراحل مختلفی را دارد که هر کدام از این مراحل باید به دقت بررسی و نظارت گردد تا در بهترین شرایط تولید لوله پلی اتیلن به اتمام برسد. انجام تست در هر مرحله برای سنجش کیفیت، کار نظارت را آسان تر خواهد نمود.


شاید یکی از دغدغه های تولید کنندگان لوله این باشد که تولید لوله پلی اتیلن در چه شرایط و مراحلی باید انجام شود. اگرچه با مکانیزه شده فرآیند تولید لوله پلی اتیلن، نقش انسان و نیروی کارگری کم شده است اما هنوز هم برای تولید، نیاز به نظارت انسانی وجود دارد. در ذیل درباره ی مراحل تولید لوله صحبت خواهیم نمود.

مراحل تولید لوله پلی اتیلن


همان طور که بیان شد روش تولید لوله پلی اتیلن به صورت اکستروژن می باشد. در این روش مواد اولیه ابتدا به دستگاهی به نام اکسترودر ریخته می شود و در اثر حرارت به مرحله ذوب خواهند رسید. ذوب موادی که برای تولید لوله لوله پلی اتیلن به کار می روند بر اساس استاندارد ها انجام می شود.


در حین ذوب از طریق لوله ای این مواد به جلو آورده شده و از دستگاه خارج می شوند تا به مرحله ی قالب گیری برسند. موادی که در قالب ها وجود دارند، بعد از خروج از قالب ابتدا از کالیبراتور رد شده و به تانک وکیوم وارد می شوند. در این تانک، فشار های مختلفی روی لوله ها اعمال می شود تا شکل گیری مناسبی روی آن ها انجام شود.
در نهایت نیز با استفاده از وان های آب سرد، این مواد تولید شده به شکل لوله، قرار داده می شوند تا شکل اصلی را به خود بگیرند.


آنچه مسلم است این است که از مرحله ی ورود به دستگاه اکسترودر تا تانک دما کاهش می یابد و در نتیجه مواد ذوب شده ابتدا به شکل خمیر قابل تغییر در آمده و در نهایت در وان های آب سرد، کاملا خنک خواهند شد. لوله ها بعد از خروج از وان ها، کاملا خنک شده اند و در انتها مشخصات فنی روی هر کدام ثبت شده و برای بارگیری و انتقال به انبار آماده می شوند.


نظارت و بررسی در هر کدام از این مراحل از رصد دما گرفته تا فرآیند خنک شدن و شکل گیری لوله ها از حمله عوامل موثر روی تولید لوله پلی اتیلن می باشد که باید به دقت انجام شود. لوله آنلاین مجموعه ای واحد در زمینه ی تولید لوله پلی اتیلن از بهترین کارشناسان در این راه کمک می گیرد.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل