انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

انواع منهول فاضلاب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


انواع منهول فاضلاب برای مردم، انتخاب ها گسترده ای را رقم زده است و اغلب بر اساس نوع پروژه می توان این منهول ها را انتخاب نمود. البته در سال های اخیر استفاده از منهول پلی اتیلن رایج شده است زیرا هزینه و وزن سبک تری را خواهد داشت.


همان طور که می دانید انواع منهول فاضلاب وجود دارد که هر کدام می تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد. معمولا منهول های پلی اتیلنی در سال های اخیر بیشتر استفاده شده زیرا هزینه ی کمتری برای مشتریان در بر داشته اند. در ادامه به معرفی انواع منهول های فاضلاب خواهیم پرداخت.


منهول فاضلاب بتنی


در گذشته استفاده از منهول های بتنی بیشتر بود و این منهول ها در روی لوله های بتنی برای فاضلاب قرار می گرفتند. تخریب این نوع منهول ها در اثر عبور مواد شیمیایی سبب شد تا کمتر از پیش مورد استفاده قرار بگیرند. منهول بتنی پیش ساخته امروزه جزو منهول های سنتی به حساب می آید و کاربرد کمتری دارد.


البته از انواع منهول فاضلاب می توان به منهول بتنی اشاره کرده که در زمان نصب ساخته می شود. این منهول ها نیز جزو منهول های سنتی به حساب می آیند و کاربرد آن ها در شبکه های فاضلابی کمتر شده است.


منهول فاضلاب آجری


یکی دیگر از انواع منهول های سنتی، منهول هایی هستند که با آجر و ملات ساخته می شوند. مسلما تولید این منهول ها به صورت پیش ساخته امکان ندارد و می بایست به هنگام نصب توسط بنا، درون ورودی فاضلاب ساخته شود. امکان خراب شدن این منهول ها در اثر فشار وجود دارد.


منهول فاضلاب پلی اتیلنی


با اینکه انواع منهول فاضلاب در بالا بیان شد اما منهول های پلی اتیلنی امروزه گسترش زیادی یافته اند. استفاده از منهول فاضلاب پلی اتیلنی که از قبل ساخته می شود برای شبکه های فاضلابی مزیت های مختلفی را به همراه دارد. این نوع منهول اغلب در بازار با قیمت های کمتری عرضه می شود و لذا هزینه های پروژه های سنگین فاضلابی را کاهش می دهد.


همچنین حمل منهول پلی اتیلنی بسیار ساده بوده و جایگذاری آن نیز راحت می باشد. این نوع از منهول ها در برابر نور آفتاب مقاوم هستند و لذا کاربرد آن ها افزایش یافته است.


اگرچه انواع منهول در بالا معرفی شد اما استفاده از منهول پلی اتیلنی توصیه می شود زیرا مزایای زیادی را برای پروژه ها به همراه دارد و دوام آن در طول سال های متمادی بیشتر است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل