انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

لیست قیمت منهول پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دریافت لیست قیمت منهول پلی اتیلن برای مشتریان اهمیت زیادی دارد زیرا از روی قیمت تمام شده و برآورده هزینه های افراد می توان به راحتی برای انتخاب منهول استفاده کرد. کارشناسانی که این قیمت را در اختیار دارند، تاثیر عوامل مختلف را نیز بر روی این نرخ بررسی خواهند نمود.

فاکتور های متفاوتی برای تهیه لیست قیمت منهول پلی اتیلن بررسی می شود که استفاده از هر کدام می تواند تابعی از عوامل مختلف باشد. مسلما انتخاب قیمت منهول برای کارشناسان به تنهایی امکان پذیر نیست و باید با بررسی کامل درباره ی مواد اولیه، شرایط و ویژگی های منهول، قیمت را مشخص نمود.

عوامل مختلفی بر روی لیست قیمت منهول پلی اتیلن اثر گذارند که انتخاب هر کدام بنا به شرایط فرق می کند.

مواد اولیه تولید منهول پلی اتیلن

از مهم ترین عوامل که در قیمت منهول اثر می گذارد، انتخاب مواد اولیه می باشد. مواد اولیه ای که در ساخت و تولید منهول پلی اتیلن اثر گذارند اغلب درجه کیفیت متفاوتی دارند و تولید کنندگان با استفاده از هر کدام از آن ها تاثیر زیادی روی نرخ منهول خواهند گذاشت.


برای محاسبه ی قیمت می بایست ابتدا این فاکتور را مد نظر قرار داد و میزان موادی که در تولید به کار رفته است را به همراه هزینه های تولید بررسی نمود.

ارتفاع و قطر منهول

تاثیر گذار ترین فاکتوری که در هنگام تهیه ی لیست قیمت منهول پلی اتیلن برای کارشناسان اهمیت دارد، ارتفاع منهول و قطر آن می باشد. مسلما در صورت ساخت منهول های بزرگ و با ارتفاع زیاد، قیمت آن بالا رفته زیرا علاوه بر آنکه از مواد بیشتری در تولید استفاده شده است، در مراحل تولید نیز تغییراتی انجام شده است که خود مشمول هزینه خواهد بود.
معمولا منهول های پلی اتیلن را در قطر های بین 1000 تا 2000 میلی متر تولید می کنند که در هر شرکت تولیدی این قطر ها متغیر است.


همچنین با افزایش ارتفاع این محصولات می بایست بر قطر آن ها افزود تا استحکام بالاتری داشته باشند و در اثر فشار از بین نروند. ایجاد دیواره ای با ضخامت بیشتر نیز هزینه های بیشتری را ایجاد می کند که در لیست قیمت منهول پلی اتیلن اثر گذار است.


کارشناسانی که برای تهیه ی منهول پلی اتیلن روش های مختلفی را به کار می گیرند، لیست قیمت منهول پلی اتیلن متغیری نیز دارند و در هر شرکت تولیدی باید در جست و جوی آن بود زیرا با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند.لیست قیمت منهول پلی اتیلن

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل