انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

دریچه منهول پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دریچه منهول پلی اتیلن یکی از محصولاتی است که در کنار منهول ها عرضه و به فروش می رسد. معمولا از این دریچه ها برای انتقال آب از سطح معابر استفاده می کنند و به عنوان درپوشی مناسب بر روی منهول شناخته می شود تا از ورود اجسام به درون شبکه ها جلوگیری نماید.

دریچه منهول پلی اتیلن


اگرچه استفاده از دریچه منهول پلی اتیلن در سال های اخیر افزایش یافته است اما شاید کمتر کسی درباره ی مزایا و کاربرد این دریچه ها اطلاعی داشته باشد. شرایطی که سبب می شود تا دریچه ها جزو لاینفک و ضروری یک پروژه ی آبرسانی باشند.


مزایای استفاده از دریچه منهول


استفاده از دریچه منهول پلی اتیلن می تواند از ورود اجسام به درون شبکه ها جلوگیری کند و از طرفی مانع افتادن افراد عابر به درون منهول خواهد شد. استفاده از دریچه ها برای جمع آوری آب های درون خیابان ها و سطح شهر نیز مناسب است و توصیه می شود تا از دریچه ها در سطح بالاتری از زمین استفاده شود.


معمولا ورود کارشناسان برای بررسی شبکه با برداشتن دریچه منهول ممکن است و در صورتی که این دریچه ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده باشد، وزن سبک تری داشته و جا به جایی آن ها کار ساده تری خواهد بود.


دریچه منهول پلی اتیلن باید تحمل بار را نیز داشته باشد و در اثر فشار از بین نرود. معمولا بر حسب آنکه از این دریچه ها در چه مکان هایی استفاده می شود، نوع دریچه فرق می کند و تحمل بار جزو ویژگی های مهم دریچه هاست که در تولید به آن توجه می شود.


از آنجا که استفاده از دریچه منهول پلی اتیلن در سال های اخیر گسترش یافته است می بایست از هر دریچه با تحمل بار مشخص در مکان های مخصوص به آن استفاده نمود. به عنوان مثال دریچه هایی که در سطح پیاده رو و محل عبور عابران پیاده نصب می شوند، فشاری معادل 4 بار را تحمل خواهند کرد و استفاده از آن در سطح خیابان ها هرگز توصیه نمی شود.
هزینه ی نصب دریچه منهول پلی اتیلن سبب شده است تا در اغلب پروژه ها در سال های اخیر از این نوع دریچه استفاده کنند. همچنین معمولا دریچه ها سبک تر بوده و قیمت ارزان تری دارند و در صورتی که در جای مناسب آن به کار روند، عمر مفید بیشتری نیز خواهد داشت.


کیفیت دریچه منهول پلی اتیلن متفاوت است و لوله آنلاین به عنوان مرکزی با آنالیز کیفی مناسب، این محصولات را در بازار عرضه می کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل