انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

لوله کاروگیت پی وی سی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


استفاده از لوله کاروگیت پی وی سی و خرید این محصول در بازار رو به افزایش است. این امر به دلیل کاهش قیمت تمام شده لوله برای مشتریان می باشد. از طرفی ویژگی های مختلف لوله کاروگیت سبب افزایش فروش این محصول شده و اغلب خریداران را راضی نموده است.
خرید و فروش انواع لوله کاروگیت پی وی سی در بازار روز به روز در حال افزایش است و اغلب افرادی که به دنبال تهیه ی لوله هستند، این محصولات را نسبت به سایر اجناس ترجیح می دهند.
اهمیت استفاده از لوله کاروگیت پی وی سی سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال افزایش دانش خود در این زمینه باشند و به ویژگی های آن علاقه مند گردند.


ویژگی های لوله کاروگیت پی وی سی


همانطور که می دانید لوله کاروگیت پی وی سی از جنس pvc و در اصطلاح پلاستیک تولید می شود. یکی از ویژگی های این محصول، داشتن وزنی سبک نسبت به سایر لوله ها می باشد. وزن سبک امکان حمل، جا به جایی و نصب این لوله ها را آسان خواهد کرد.


لوله کاروگیت پی وی سی از دو لایه ساخته شده که در زیر زمین استفاده از آن را ممکن کرده است. لایه ی خارجی آن که به دلیل موج دار بودن، مقاومت بالایی در برابر فشار دارد و لایه ی داخلی آن صاف بوده که امکان انتقال مایعات را برآورده می کند و سرعت انتقال را بالا خواهد برد.


بسیاری از کارشناسان عمر مفید این لوله ها را بیش از 50 سال تخمین زده اند و لذا امکان تخریب این محصولات وجود ندارد و می توان با افزایش دوام از بار مشکلات و هزینه های پروژه های سنگین انتقال مایعات جلوگیری نمود.


شواهد نشان می دهد که این لوله پایداری نسبی در برابر حلال های آلی دارد و در برابر محیط های به شدت اسیدی و به شدت قلیایی مقاوم است. این ویژگی سبب شده تا امکان از بین رفتن لوله در طی سالیان طولانی کاهش یابد و از آنجا که لوله کاروگیت پی وی سی به صورت سنتتیک و در آزمایشگاه تولید می شود، ارزش غذایی برای حیوانات نخواهد داشت. این ویژگی تخریب لوله ها را کمتر می کند و استفاده از آن در زیر زمین امکان پذیر می گردد.


خرید لوله کاروگیت پی وی سی با انتخاب و راهنمایی مشاور می تواند اشتباهات را کم کند و از طرفی کیفیت لوله مورد استفاده برای خریداران افزایش خواهد یافت.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل