انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

استانداردهای تایید لوله و اتصالات پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


علامت گواهینامه FMتاییدیه ای است که برای اطمینان از محصولات و خدمات در نظر گرفته شده است، که شرایط تأیید مصوبات مربوط به عملکرد، ایمنی و کیفیت را برای اموال و محصولات ارائه می دهد. هدف از تصویب این استانداردها، ارائه معیارهای تایید FM از انواع مختلف محصولات و خدمات است، به عنوان راهنمایی برای صدور مجوز FM، پرسنل، تولید کنندگان، کاربران و مقامات دارای صلاحیت به کار می رود. محصولات ارائه شده برای صدور گواهینامه توسط گواهینامه های FM باید نشان دهند که محصولات آنها قصد استانداردهای تصویب شده را برآورده خواهد کرد و این که کنترل کیفیت در تولید یک محصول باید یه صورت مداوم و یکپارچه را تضمین شود. استانداردهای تأییدیه تلاش می کنند تا عملکردی مثبت و موثر داشته باشند تا در جهت تسهیل کارها و توسعه تکنولوژی حرکت کنند.


برای بررسی تجهیزات، مواد و خدمات، استانداردهای تایید


الف) باید برای اهدافی از جمله حفاظت از دارایی ها و جلوگیری و محدود کردن صدمه ها و آسیب دیدگی مفید باشد.
ب) باید به راحتی شناسایی شود. تصویب و فهرست بندی بستگی به انطباق با توافقنامه تصویب شده دارد و باید عملکردی رضایت بخش در زمینه بازنگری تجهیزات، مواد و خدمات و پیگیری دوره ای از تاسیسات تولیدی باشد.

هدف
لوله های پلی اتیلن زیرزمینی استانداردهایFM را به عنوان معیارهای برای تأیید عملکرد لوله های پلی اتیلن (PE) و اتصالات برای شبکه های آب آتش نشانی زیرزمینی دارا هستند.


معیارهای تایید FM ممكن است شامل الزامات عملیاتی، الزامات مارك گذاری، بررسی تأسیسات تولیدی، ممیزی مراحل تضمین کیفیت و برنامه پیگیری باشد. به طور کلی استانداردهای تأیید بدین دلیل در نظر گرفته شده است تا اطمینان حاصل شود که محصول شرح داده شده با شرایط عملکرد، ایمنی و کیفیت مورد نیاز برای عملیات مطابقت دارد.


الزامات این استاندارد مبتنی بر تجربه، تحقیق و آزمایش و یا استانداردهای سازمان های دیگر است. توصیه های تولید کنندگان، کاربران، انجمن های تجاری، حوزه های قضایی ویا متخصصان کنترل نیز در نظر گرفته شده است. از طرفی الزامات این استاندارد منعکس کننده آزمون ها و روش های مورد استفاده برای بررسی ویژگی های لوله PE و اتصالات به منظور دستیابی و تایید لوله های پلی اتیلن و اتصالاتی است که مشخصه های دارند که باید توسط این استاندارد FM تایید شود. اگر عملکرد برابر یا برتر از آنچه که توسط این استاندارد مورد نیاز است باشد استاندارد یه آن تعلق خواهد گرفت. به همین ترتیب، لوله های پلی اتیلن و اتصالات که تمام الزامات شناسایی شده در این استاندارد را برآورده می کنند، ممکن است توسط FM تایید نشود، در صورتی که شرایط دیگری که عملکرد مطلوب را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را به شیوه ای نامطلوب تغییر می دهد.


ممیزی اولیه محصولات و مراحل باید به منظور ارزیابی توانایی تولیدکنندگان برای ایجاد محصول مداوم مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد و به عنوان بخشی از پروژه تأییدیه انجام شود. ممیزی باید تسهیلات و روش های کنترل کیفیت در محل مورد نظر را بررسی و تولیدات را مورد ارزیابی قرار دهد. به طور معمول، حوزه های بررسی شامل بازرسی های ورودی، بازرسی فعالیت های در حال انجام، تست تولید، کنترل کیفیت نهایی، علامت گذاری، کالیبراسیون تجهیزات، مراحل حمل و نقل، و کنترل سند باشد. این معاینات به صورت دوره ای به عنوان بخشی از برنامه پیگیری محصولات FM باید صورت پذیرد.
به طور کلی، اصطلاحات مربوط به لوله PE و اتصالات مطابق با تعریف استاندارد شرایط مربوط به پلاستیک و سیستم های لوله های پلاستیکی، است. در صورتی که هر گونه شرایطی داخل آن نباشد به طور جداگانه تعریف شده و در آزمایش مورد تایید لوله PE و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل