انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

لوله پلیکا فشار قوی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
لوله پلیکا فشار قوی


لوله پلیکا فشار قوی یکی از پر مصرف ترین لوله ها در سال های اخیر به شمار می رود. این نوع لوله با ویژگی های منحصر به فرد خود بسیاری از مشتریان را راضی کرده است و به همین دلیل روز به روز استفاده از آن در حال افزایش است.
کارشناسان لوله پلیکا فشار قوی را از جمله محصولاتی در بازار می دانند که در جهان امروز کاربرد فراوانی یافته است. امروزه از رایج ترین لوله و اتصالات به شمار می رود و برای انتقال آب و سایر مایعات روان استفاد می شود. جنس لوله پلیکار فشار قوی پلیمر است و مواد پلیمری پر کاربرد توانسته اند ویژگی های منحصر به فردی را به این نوع لوله ها ببخشند.


ویژگی های لوله پلیکا


یکی از ویژگی های لوله پلیکا فشار قوی این است که دارای مقاومت نسبی در برابر مایعات قلیایی و اسیدی است. بنابراین عبور مواد شیمیایی از این لوله ها ممکن است و امکان خوردگی این لوله ها در این شرایط وجود ندارد.
نصب لوله پلیکا را می توان سریع تر و آسان تر انجام داد و اغلب افراد نیز توانایی نصب این نوع لوله و اتصالات را دارند.
از آنجا که معمولا لوله پلیکا فشار قوی مقاومت نسبی خوبی را در برابر فشار آب و فشار های بیرونی نشان داده است. معمولا از این نوع لوله در مواردی که مقاومت بالایی را می طلبد استفاده می نمایند. برای ایجاد لوله پلیکا با فشار قوی معمولا موادی همچون تثبیت کننده ها را به مواد اولیه ی این لوله ها اضافه می کنند که کیفیت آن را افزایش خواهد داد.
در کارخانجات تولید کننده لوله پلیکا فشار قوی همچنین تست فشار روی لوله ها انجام می شود تا هر گونه نقص در ابتدای کار مشخص و اصلاح گردد. استفاده از این لوله به دلیل عدم گرفتگی نیز رایج شده است و نگرانی مردم درباره ی تجمع جلبک درون لوله ها وجود ندارد. همچنین لوله پلیکا را با ضخامت های مختلف تولید می کنند.


استفاده از هر ضخامت برای این لوله، مقاومت آن را نسبت به فشار افزایش خواهد داد و از همین رو لوله پلیکا فشار قوی اغلب ضخامت بیشتری خواهد داشت.


استفاده از لوله پلیکا برای موارد آبرسانی و صنعتی باید با توجه به نوع لوله باشد زیرا تولید هر کدام از این لوله ها بسته به ویژگی های آن تفاوت دارد. بهتر است قبل از هر چیز با کارشناسان مجموعه لوله آنلاین درباره ی انتخاب و نحوه خرید آن مشورت نمود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل