انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

اتصالات لوله پلیکا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
اتصالات لوله پلیکا


اتصالات لوله پلیکا انواع مختلفی دارد و بسیاری از کارشناسان معتقدند که کیفیت اتصالات نسبت به لوله اهمیت بیشتری دارد. اتصالات می بایست به گونه ای باشند که نیاز افراد را در هر پروژه و بر اساس آن کنترل کنند و استفاده از اتصالات متعدد را در هر انشعاب کاهش دهند.
بسیاری از روش هایی که برای ایجاد اتصالات لوله پلیکا در کارخانه ها استفاده می شود را می توان موثر در کیفیت آن دانست. اما مهم تر از کیفیت، شکل و ساختار اتصالات لوله پلیکا است که اهمیت بیشتری نسبت به کیفیت آن دارد و در پروژه ها می تواند از بروز مشکلات متعددی جلوگیری کند.
در ادامه به رایج ترین محصولاتی که با عنوان اتصالات لوله پلیکا استفاده می شود، پرداخته خواهد شد.


زانو با درجات مختلف


یکی از مهم ترین محصولاتی که در هر کارخانه تولید می شود، زانو می باشد. استفاده از زانو به دلیل عدم انعطاف پذیری زیاد لوله ها اهمیت دارد و برای تغییر مسیر استفاده می شود. زانو ها با درجات مختلفی ساخته می شوند که معمول ترین آن ها، زانو 90 درجه و 45 درجه است.
زانو یکی از پر کاربرد ترین اتصالات لوله پلیکا محسوب می شود. این نوع از اتصالات باید به اندازه و به شیوه ی درستی استفاده شود و استفاده از این روش اتصال اگرچه رایج است اما تعدد آن شبکه های آبرسانی را با اختلال رو به رو خواهد سات.


سه راه با درجات مختلف


سه راه نیز همانند زانو یکی از مهم ترین ابزار هایی است که به عنوان اتصالات لوله پلیکا شناخته می شود. معمولا از سه راه برای ایجاد انشعابات جدید آب و تقسیم بندی آن استفاده می شود. تقسیم مجاری آب با استفاده از سه راه همچنین به درجات مختلف این اتصالات لوله پلیکا بستگی دارد. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که از سه راه باید کمتر استفاده شود زیرا فشار آب به این شیوه کاهش می یابد.


ابزار هایی که به عنوان سه راه استفاده می شوند را می توان در کنار زانو و لوله های مختلف استفاده نمود. اتصالات لوله پلیکا به شیوه های مختلف انجام می شود و داشتن چسب لوله و یا نوار برای محکم کردن این اتصالات اهمیت زیادی دارد.
از آنجا که معمولا باید از این اتصالات برای لوله های هم جنس خود استفاده نمود لذا همواره خریداران علاوه بر لوله های مختلف، اتصالات لوله پلیکا را نیز خریداری می کنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل