انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال


لوله کاروگیت و اسپیرال اگرچه هر دو از مواد اولیه ی پلی اتیلنی تولید می شوند و اما تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال بارز است. به همین خاطر است که تولید کنندگان سعی در مشخص نمودن این تفاوت ها برای مشتریان دارند تا انتخاب برای ایشان ساده تر گردد.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که تنها با تغییر در ساختار پلیمر ها می توان لوله هایی با کیفیت متفاوت ساخت. تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال نیز به همین دلیل ایجاد شده است. اگرچه هر دو نوع لوله ها برای مسیر های فاضلاب های شهری مورد استفاده قرار می گیرند اما این تفاوت ها بسیار آشکار است.


ویژگی های لوله های کاروگیت


لوله های کاروگیت را از نظر شکل می توان شبیه لوله های اسپیرال دانست و در نگاه اول نمی توان تفاوتی بین لوله کاروگیت و اسپیرال قائل بود. این تفاوت ها در ساختار های لوله های کاروگیت و اسپیرال وجود ندارد و به همین دلیل است که اغلب مردم عادی این دو لوله را به اشتباه با یک نام می شناسند.
اما تولید یکی از مهم ترین دلایل ایجاد تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال است. در تولید لوله کاروگیت اغلب سایز های بین 100 تا 1200 و با طول 6 متر استفاده می شود و این در حالی است که در آخر هر لوله اتصالاتی با نام کوپلر دیده می شود.
در اسپیرال ها این اتصال وجود ندارد و نحوه ی اتصال لوله های اسپیرال به صورت جوش خواهد بود و محکم تر از سایر اتصالات می باشد.


همچنین اندازه ای که اغلب برای لوله های اسپیرال در نظر گرفته می شود بین 800 تا 3000 است و برای فاضلاب های شهری بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا کارشناسان معتقدند که تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال را می توان در اندازه و تولید آن ها بیان کرد. همچنین کاربرد این دو لوله با یکدیگر متفاوت است.
این تفاوت ها باعث شده تا در هنگام انتخاب لوله ها نهایت دقت به عمل آید و از آنجا که کیفیت انواع لوله در تولید متفاوت خواهد بود نمی توان این دو نوع لوله را جایگزین یکدیگر نمود.


همچنین توصیه می شود تا لوله های اسپیرال را جایگزین لوله های بسیار عظیم فلزی کرد تا حجم هزینه ها کاهش یابد.
شناخت تفاوت لوله کاروگیت و اسپیرال از اهمیت وافری برای مشتریان برخوردار است و به همین دلیل مجموعه لوله آنلاین سعی در مشاوره به مشتریان در این مورد دارد.

فایلهای پیوست

 76٫57 کیلوبایتدانلود
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل