انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

واشر لوله کاروگیت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
واشر لوله کاروگیت


واشر لوله کاروگیت را می توان از جمله محصولاتی دانست که در کنار فروش لوله کاروگیت کاربرد دارد. معمولا در پروژه های آب و فاضلاب که از لوله های با سایز بزرگ استفاده می کنند به جای واشر از اتصالاتی همچون جوش بهره می برند زیرا استحکام بیشتری دارد.
بسیاری از روش هایی که سبب اتصال لوله ها می شود باید قبل از خرید بررسی گردد. واشر لوله کاروگیت از جمله مهم ترین اتصالاتی است که مورد نیاز بوده اما در همه جا کاربرد ندارد. در واقع اغلب پروژه های آب و فاضلاب به جای واشر از اتصالات دیگری بهره می برند.


اتصالات لوله کاروگیت


از آنجا که معمولا قطر لوله های کاروگیت بسیار زیاد است کمتر می توان از واشر لوله کاروگیت استفاده نمود. معمولا واشر لوله کاروگیت را در بازار برای لوله های با سایز کوچک استفاده می کنند و اغلب نیز برای اتصال دو لوله به کار می رود.
این در حالیست که به جای واشر لوله کاروگیت روش های دیگری نیز توصیه می شود که اتصالات محکم تری خواهند بود. برای پروژه های آبرسانی و فاضلابی معمولا از جوش لب به لب استفاده می شود. این روش به دلیل استحکام بالا مورد استقبال قرار گرفته است و اغلب کارشناسان بر این باورند که احتمال نشتی آب در این روش کمتر خواهد شد.
همچنین اتصالاتی همچون جوش الکتروفیوژن و اکستروژن نیز اهمیت زیادی دارد و در برخی از این موارد استفاده می شود. هر کدام از اتصالات لوله کاروگیت مزایای مختلفی را در بر دارد و در پروژه می بایست قبل از هر چیز این اتصالات را بررسی و انتخاب نمود.

همچنین برای لوله های با سایز کوچک نیز از واشر لوله کاروگیت استفاده می شود و معمولا برای این سایز لوله کارایی خوبی خواهد داشت. اغلب افرادی که به دنبال یافتن واشر لوله کاروگیت هستند بهتر است قبل از هر چیز، سایز لوله را انتخاب کرده و در کنار این خرید، اتصالات را نیز خریداری کنند.

در انتخاب روش های اتصال نظر کارشناسان اهمیت زیادی دارد زیرا از هزینه های گزاف اتصال کاسته و سبب دوام اتصالات خواهد شد. مجموعه لوله آنلاین از جمله مراکزی است که برای عرضه ی انواع واشر لوله کاروگیت به خریداران راهنمایی می دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

همچنین استفاده از این روش هزینه های مشتریان را کاهش داده و کیفیت کار را افزایش خواهد داد و به همین دلیل در میان مردم از آن استقبال شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل