انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

مشخصات لوله کاروگیت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
مشخصات لوله کاروگیت


بسیاری از کارشناسان بر این باورند که مشخصات لوله کاروگیت در بازار اهمیت وافری دارد و به دلیل همین ویژگی هاست که در اغلب پروژه ها از لوله های پلی اتیلنی به عنوان جایگزین استفاده می کنند. در ادامه درباره ی این ویژگی ها بیشتر سخن خواهیم گفت.


با اینکه مشخصات لوله کاروگیت توانسته بخش اعظمی از مشکلات پروژه های مختلف و شبکه های آبرسانی و فاضلابی را کاهش دهد اما باز هم بسیاری از افراد به دنبال تعیین این مشخصات هستند. مشخصات لوله کاروگیت به نحوه ی تولید و کیفیت مواد اولیه ی آن نیز وابسته است اما ویژگی های کلی این محصولات از مهم ترین علل استفاده از این لوله ها می باشد.


ویژگی های لوله کاروگیت


یکی از مشخصات لوله کاروگیت که اهمیت زیادی برای خریداران دارد، عمر مفید این لوله ها می باشد. تولید کنندگان لوله کاروگیت سعی می کنند تا با تعیین میانگین عمر مفید این لوله ها، خریداران را را راغب به خرید کنند.
لوله های کاروگیت دارای وزنی کمتر از وزن فولاد و بتن هستند و در نتیجه راحت تر می توان آن را نصب و جایگذاری کرد. مشخصات لوله کاروگیت در این مورد سبب شده تا جایگزینی برای لوله های فلزی باشند و به دلیل عمر طولانی، بهترین نوع لوله محسوب شوند.
یکی از دلایلی که از لوله کاروگیت در پروژه های بزرگ استفاده می شود، عدم رسوب مواد در این لوله ها می باشد. صاف و صیقلی بودن یکی از مشخصات لوله کاروگیت می باشد که سبب عدم رسوب در این لوله ها می گردد.
همچنین این لوله ها مقاومت بالایی نسبت به دما های بالا دارند و اغلب این مقاومت سبب عدم تغییر شکل لوله ها می گردد. از مشخصات لوله کاروگیت که دارای اهمیت بالایی می باشد، مقاومت در برابر حلال ها می باشد. حلال های اسیدی و قلیایی به راحتی می توانند سطح لوله های بتنی و فلزی را از بین ببرند این در حالیست که در لوله های کاروگیت این امر غیر ممکن می گردد و به همین دلیل دوام بالایی نسبت به این موارد برای آن ثبت شده است.
مشخصات لوله کاروگیت و ویژگی های مختلف این لوله یکی از دلایل استفاده از این لوله در پروژه های مختلف می باشد. رایج شدن این استفاده سبب شده تا تولید لوله کاروگیت نیز در حجم بالایی در کارخانه های تولید کننده انجام شود. مجموعه لوله آنلاین یکی از مراکز مهم ارائه دهنده ی این لوله ها در بازار می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل