انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

منهول لوله کاروگیت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
منهول لوله کاروگیت

منهول لوله کاروگیت از جمله محصولات پر کاربرد است که که باید در کنار لوله کاروگیت استفاده شود. این محصولات را در کنار لوله خریداری می کنند و اغلب نیز زیر زمین و برای دسترسی بهتر به شبکه های انتقال مایعات استفاده می شود. استفاده از منهول در شبکه های مختلف انتقال ضروری است.
با روی کار آمدن انواع محصولات پلی اتیلنی از جمله لوله های کاروگیت، تولید منهول لوله کاروگیت نیز آغاز گردید. بسیاری از پروژه های انتقال آب و مایعات امروزی از لوله های کاروگیت تهیه می شوند و همین امر لزوم استفاده از منهول لوله کاروگیت را دو چندان کرده است.


بررسی ها نشان می دهد که منهول لوله کاروگیت با ویژگی ها و کاربرد متفاوت خود می تواند سطح دسترسی به شبکه های انتقال را افزایش دهد و علاوه بر این، کاربرد های دیگری نیز برای آن ذکر می شود.

کاربرد های منهول لوله کاروگیت


بسیاری از کارشناسان از منهول لوله کاروگیت در موارد مختلفی استفاده می کنند. کاربرد این محصولات در ورود به سیستم های انتقال آب و فاضلاب از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع منهول ها را باید راهی برای ورود به این شبکه ها دانست.
اما تنها منهول لوله کاروگیت راهی برای ورود به شبکه های انتقال مایعات نیست و گاه لازم است تا با دسترسی به شبکه های انتقال کابل ها نیز از این منهول ها استفاده کرد. ویژگی منهول لوله کاروگیت آن است که می توان متناسب با نوع لوله، منهول را تولید نمود و در نتیجه امکانی فراهم می شود تا اتصال سریع تر و با روش های بهتری انجام شود.
اتصال دو لوله ی هم جنس به مراتب آسان تر خواهد بود و به همین خاطر است که توصیه می شود تا از منهول های پلی اتیلنی در شبکه های از جنس پلی اتیلن استفاده گردد.
از جمله کاربرد هایی که برای منهول پلی اتیلن ذکر می کنند، استفاده از این محصولات در زیر زمین است. از آنجا که در برابر تغییرات زمین و لرزش و گرانش، محصولات از جنس پلی اتیلن دوام بیشتری دارند می توان از منهول لوله کاروگیت برای این موارد استفاده نمود.
در بسیاری از پروژه های مختلف انتقال از منهول استفاده می شود و اندازه و شکل آن بسته به نظر کارشناسان تفاوت دارد. تولید انواع منهول لوله کاروگیت و فروش آن سبب می شود تا انتخاب میان انواع این محصولات دقیق تر و متناسب تر با نیاز هر پروژه باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل