شرکت تصفیه آب آکواپیور

تصفیه آب, آکواپیور, آنجل

چوب گرانی را نخورید و گول ارزانی را !

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مدتی پیش تعدادی از شهروندان تهرانی با دفتر مرکزی شرکت تماس گرفتند و همه دوستانی که از طریق سایت رسمی آکواپیور در ایران شماره شرکت را پیدا کرده بودند اذعان می نمودند : خانمی از طرف شرکت آکواپیور با آنها تماس گرفته و ادعا کرده است که دستگاه تصفیه آب آکواپیور را با قیمت مصوب دولتی و حدود 290 هزار تومان می فروشند!
لازم دیدیم نکاتی راجع به این مدل بازاریابی و حقه بازی عده ای از خدا بی خبر و سود جو (که تنها به منافع خود می اندیشند و نه مصلحت انسان ها برایشان مهم است و نه ضررهای مختلفی که به آنها تحمیل می نمایند) به اطلاع عموم عزیزان برسانیم:
1.دستگاههای تصفیه آب آکواپیور فقط از طریق شرکت آکواپیور ارائه می شود و ما نیز هرگز برای فروش یکی از معتبرترین برندهای تصفیه آب دنیا اقدام به بازاریابی تلفنی ننموده و نخواهیم نمود.
2.قیمت دستگاههای تصفیه آب آکوا پیور از حدود 580 هزار تومان شروع شده و بر حسب مدل درقیمت های بالاتری نیز ارائه می گردد.
3.هر نوع دستگاه تصفیه آب با هر برند دیگری که دارای سیستم Ro می باشد باید دارای پمپ (بدلیل تامین فشار لازم برای تصفیه آب ) و ترانس و بعضا مخزن آب باشد. در صورتی که دستگاههای ارائه شده با نام آکواپیور و از طریق بازاریابی تلفنی شامل پمپ و ترانس نمی باشند و به همین دلیل فشار لازم برای مرحله RO را ندارند و در نتیجه آلودگی های اصلی آب همچنان در آن باقی خواهد ماند.
4.دستگاههای تصفیه آب استاندارد 6 مرحله ای شامل پمپ ، ترانس و ممبران(فیلتراصلی سیستم RO) بعد از تصفیه آب در 4 مرحله، یک مرحله (5) به نام پست کربن (برای گرفتن طعم ، مزه و بوی آب تصفیه شده و ذخیره شده در مخزن) و یک مرحله (6) به نام مینرال (برای برگرداندن املاح حذف شده در آب، متعادل نمودن PH و خوش طعم نمودن آب) دارند . در حالی که در دستگاههای ارائه شده به قیمت 290 هزار تومان ، مرحله RO وجود ندارد و مراحل بیشتری فقط برای فریب مشتری اضافه نموده اند تا همنام دستگاههای 6 مرحله ولی با قیمت اغفال کننده پایین تر ارائه نمایند. این دستگاههای بی کیفیت و تقلبی نه تنها عوامل آلودگی مانند نیترات و سختی را از آب حذف نمی نمایند بلکه مقداری املاح مضر و اضافی وارد آب می نمایند.
5.سازمان آب ، هرگز از برند دستگاه تصفیه آب خاصی حمایت نمی نماید و بدیهی است که در صورت فروش دستگاه تصفیه آب با برند خاصی ،خود سازمان آب از طریق رسانه های مختلف این مهم را به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی خواهد رساند.
در پایان باید بگوییم : چوب گرانی را نخورید و گول ارزانی را!

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تصفیه آب آکواپیور

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

تصفیه آب، آکواپیور، آنجل، گلدن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات