روتنگران پارسه

دستگاه جوش پلی اتیلن, بات فیوژن, جوش هیدرولیک

چرا لوله پلی اتیلن کاروگیت اسپیرال مسلح

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کم کم این نیاز احساس شد که لوله های کاروگیت در قطرهای بالاتر باید تولید شوند بطوریکه بتوانند فشار بالاتر را نیز تحمل کنند. همانطور که میدانید تولید لوله های پلی اتیلن در اقطار بزرگ به علت گران بودن مواد پلی اتیلنی ممکن است مقرون به صرفه نباشد و از طرف دیگر نیاز به لوله های دارای اقطار بزرگ جهت خطوط اصلی انتقال فاضلاب و جمع اوری ابهای سطحی روز به روز بیشتر میشود. بنابراین باید لوله ای تولید میشد که هم از مقاومت نیوتونی بالایی برخوردار باشد و هم زیاد سنگین وزن نباشد. در نتیجه تولید لوله های پلی اتیلن کاروگیت اسپیرال تقویت شده جایگزین روش قدیمی شده است. در این روش ورقهای فولادی که در برابر خوردگی مقاوم شده اند در جداره بیرونی لوله کاروگیت اسپیرال مسلح مورد استفاده قرار میگیرند و از این طریق منجر به افزایش مقاومت حلقوی لوله میگردد.
در واقع میتوان گفت لوله کاروگیت اسپیرال مسلح یک پکیج کاملا منحصر به فرد است. زیرا این لوله ترکیبی از مقاومت در برابر خوردگی ،انعطاف پذیری پلی اتیلن با استحکام بالا فولاد است.
در خط تولید لوله پلی اتیلن کاروگیت، رزین چسبناک هر دو طرف نوار فولادی را پوشش میدهد. در مرحله بعد لوله پلی اتیلن دیواره توپر بر روی قالب اصلی دستگاه قرار میگیرد.نوار فولادی که در مرحله ی اول coat شده است، شکل v به خود میگیرد. اکنون میتوان الگوی مارپیچی یا کاروگیتی را قرار دهید. در مرحله ی اخر هم لایه ای از پلی اتیلن نوار فولادی coat شده را پوشش میدهد.
امروزه این امکان برای پیمانکاران وجود دارد که لوله پلاستیکی از جنس پلی اتیلن با ring stiffness یا مقاومت حلقوی بالا را در پروژه های فاضلابهای مدفون مورد استفاده قرار دهند. در لوله پلی اتیلن اسپیرال مسلح، اصلی ترین ماده جهت تولید این لوله ها HDPE میباشد. لایه پلی اتیلن با استیل تقویت میشود و به این ترتیب است که مقاومت لوله افزایش پیدا میکند و از طرفی دیگر لایه استیل هم با لایه ای از پلی اتیلن تقویت میشود تا در برابر خوردگی مقاوم شود.
لوله پلی اتیلن کاروگیت اسپیرال تقویت شده با استیل برای مدفون شدن در اعماق زمین، زهکشی اب سیلابها برای زمین های کشاورزی، سیستم های تخلیه زهکشی اتوبانها و بسیاری موارد دیگر ایده ال هستند.
از جمله ویژگی های لوله پلی اتیلن اسپیرال مسلح میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    مقاومت حلقوی بالا
    وزن سبک و نصب اسان
    ظرفیت جریان بالا
    مقاومت در برابر خوردگی و مقرون به صرفه بودن

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

روتنگران پارسه

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه جوش پلی اتیلن، بات فیوژن، جوش هیدرولیک، فاضلابی، هیتر دستی، لوله بر، میلگرد خم کن، جوش پلی اتیلن، دستگاه جوش بات فیوژن، دستگاه جوش الکتروفیوژن، لوله پلی اتیلن، لوله کاروگیت، لوله دوجداره، لوله کاروگیت اسپیرال مسلح، منهول پلی اتیلن، لوله کاروگیت و اتصالات دو جداره

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 10 روز پیش