Parsian Paradise

roof garden, designing, landscaping

اجرای فضای سبز

ایجاد فضای سبز توسط طراحان حرفه ای با تلفیق هنر سنتی و مدرن و ترکیب طبیعت و فرهنگ ها به دست می آید.در حال معاصر طراحی فضای سبز پلی است بین معماری فضای سبز و طراحی باغ.طراحی فضای سبز با تکیه بر دو اصل می باشد:یکی تهیه نقشه فضای مورد نظر و دوم استفاده از عناصری که به فضای ما چشم انداز خاصی می دهد،(کاشت درختان،گیاهان و ..که در جهت زیبا شناسی–زیست محیطی و باغبانی)ما را در اجرای کارمان موفق می کند.

مشخصات

فضای سبز :
نگهداری
فضا سازی :
تراس
فضای سبز :
طراحی
فضا سازی :
بالکن

توضیحات خدمت

از مهم ترین نکاتی که در موفقیت پیمانکاران در پروژه های شهری، پارک ها ، شرکت ها ، مجتمع های بزرگ در ارائه فضای سبز تأثیرگذار می باشد تمرکز بر ترکیبات هنر معماری و تأکید دقیق بر مفاهیم ساخت و ساز و استفاده از استعداد و مهارت معماران حرفه ای می باشد. عوامل مؤثر بر کیفیت طراحی عبارتند از: آب و هوا، توپوگرافی، تخلیه و جهت دهی آب های زیرزمینی ، خاک منطقه و سیستم آبیاری ، انتخاب نوع منطقه در جهت دسترسی  یدآیدانسان از لحاظ گردشگری و امکانات تفریحی رفاهی، طراحی مبلمان ، استفاده از نورپردازی، گیاهان بومی منطقه، میزان امنیت و ایمنی و جزئیات مربوط به ساخت و ساز و... می باشد.
شایان ذکر است ، محوطه یک ساختمان به عنوان اولین فضایی که بازدید کننده درآن قدم می نهد از اهمیت بسزایی برخوردار است . فردی که برای اولین بار وارد مکان می شود با هر نگاه درباره محیط اطراف خود قضاوت میکند.
نکته آخر: چنانچه شما عزیزان در فکر احداث و یا تغییر در فضای سبز خانه خود هستید قبل از هر اقدامی با کارشناسان گروه طراحان فضای سبز مشاوره نمایید تا با گرفتن ایده های شما و تجربه ما در نهایت محیطی رویایی را برای شما و خانواده یتان را به ارمغان بیاوریم.

09125540371

www.paradisegreenparsian.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

Parsian Paradise

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

roof garden، designing، landscaping، decoration، روف گاردن، طراحی ، لنداسکیپ، نگهداری فضای سبز، بام سبز، طراحی داخلی، معماری منظر، فضا سازی ویلا و باغ، باغ بام، معماری داحلی، محوطه سازی، طراحی و اجرای ویلا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات