آنودایزینگ آندایزینگ آلومینیوم آروین

خدمات آنودایزینگ , خدمات هارد آنودایز, آنودایز رنگی

اثر درجه حرارت در فرآیند آنودایزینگ 5052

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آلیاژ 5052 آلومینیوم با توجه به دارا بودن عنصر منیزیم در آن، لایه اکسیدی سدی که در دقایق اولیه فرآیند تشکیل می شود متاثر از این عنصر آلیاژی است. به گونه ای که حضور این عنصر آلیاژی، باعث افزایش دانسیته جریان در مقایسه با نمونه های آلومینییوم خالص می شود.

این عنصر علاوه بر تاثیر در دانسیته جریان، در دمای اعمالی فرآیند انودایزینگ نیز موثر است. در دماهای حدود صفر درجه سانتی گراد که فرآیند هارد آنودایزینگ تلقی می شود، حضور این عنصر سبب ایجاد سریع تر تشکیل شدن لایه ی سدی شده که در نتیجه تشکیل نواحی و مناطق ترجیحی نامنظمی نسبت به سایر آلیاژها می شود . اما با افزایش دما در دمای  10 درجه سانتی گراد پدیده بلاک شدن رخ می دهد که اصطلاحا رشد حفرات به صورت موقتی متوقف می شود. با افزیش دما تا حدود 30 درجه سانتی گراد این مشکل شروع به برطرف شدن می کند که تا 40 درجه سانتی گراد نیز به دلیل حضور منیزیم سرعت انحلال پوشش علی رغم بالابودن دما کاهش می یابد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آنودایزینگ آندایزینگ آلومینیوم آروین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خدمات آنودایزینگ ، خدمات هارد آنودایز، آنودایز رنگی، نصب و راه اندازی، خدمات آندایزینگ، آندایز براق، آنادایز، هارد آندایز، آندایز سخت، هارد آنودایزینگ، آنودایز رنگی، آندایز کرومیکی، خدمات آنودایز، آنودایز برنز، آنودایز شامپاینی، الکتروکالورینگ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل