سانتیگراد

فروش تاسیسات, اتصالات برنجی, گرمایش از کف

مزایای استفاده سیستم گرمایش کف

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
  • گرمای یکنواخت
  • دیوارهای تمیز
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی

در روش گرمایش از کف ابتدا قسمت پایین که مورد نیاز ساکنین است گرم می‌شود. و هوا با دمای کمتری به سقف می‌رسد،در روش‌های گرمایشی دیگر تا ۷۰ درصد گرما نزدیک سقف جمع می‌شود و نزدیک کف، دما پایین‌تر است، اما همه ما زمانی احساس بهتری داریم که پاهای ما گرم باشد و هوای بالای اتاق متعادل تر، پس گرما باید جایی تولید شود که نیاز بیشتری به آن است. یعنی در کف اتاق یکی مهمترین مزایای این سیستم گرمایشی این است که با موازنه چهار عامل راحتی، گرمایش تابشی، جریان هوا و رطوبت نسبی احساسی مطبوع و گرمایی یکنواخت را ایجاد می‌کند.

مزیت دیگر این سیستم استفاده بیشتر از فضاها است زمانی که شما بخاری ،

شومینه یا شوفاژ دارید در هر کدام به نوعی به صورت دائم یا فصلی بخشی از فضای اتاق را از دست می‌دهید

در حالی که در این سیستم هیچ فضایی اشغال نمی شود.

دیگر نگران سیاه شدن پرده‌ها و دیوارهایتان نباشید در سیستم گرمایش از کف نیاز به رنگ کردن و تمیز کردن دیوارها و حتی خود رادیاتور نیست.

و این روش با حفظ رطوبت هوا و گرد و غبار کمتر مبلمان و اثاثیه منزل دیرتر کثیف می‌شود.

در سیستم گرمایش از کف هیچ سطح داغ و لبه تیزی وجود ندارد و دیگر نیازی نیست تا نگران کودک دلبندتان باشید.مزیت دیگر این است که کف گرم و خشک مانع رشد و تکثیر قارچ‌ها و موجودات ریز میکروسکوپی که باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی و تنفسی هستند،می‌شود و به سبب همین شرایط بیماری‌هایی مانند آسم، سرفه‌های آلرژیک و مفصلی را به حداقل می‌رساند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سانتیگراد

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تاسیسات، اتصالات برنجی، گرمایش از کف، لوله پنج لایه، هیترگازی، پکیج حرارتی، رادیاتور پانلی، لوله و اتصالات سفید، آذر تهویه، شیر پروانه برنجی، کلکتور برنجی، نماینده ایزوپایپ، isopipe، رادیاتورGKN، کولرگازی، کولرآبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 ساعت پیش