سانتیگراد

فروش تاسیسات, اتصالات برنجی, گرمایش از کف

vip
vip

فروش و لیست قیمت به روز بروز لوله و اتصالات پنج لایه و تک لایه mpj

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
معرقی وفروش با لیست بروز وعرضه یکی دیگر از برندهای معرف و شناخته  شده در بازار لوله و اتصالات و صنعت ساختمان برند mpj 
میباشد.این شرکت با  نام mpj از جمله زیر مجموعه های گروه صنعتی  جهان آرا میباشد .تولیدات mpj  شامل کلیه سیستم های گرمایش از کف (انواع لوله و اتصالات فاضلابی .لوله و اتصالات پنج لایه و لوله و اتصلات  تک لایه و سه لایه و کلیه لوازم جانبی گرمایش از کف میباشد.
لوازم  سیستم های گرمایش از کف  شامل لوله های پنج لایه وانواع  اتصالات  سه راهی ها کلکتورها و رابط ها و تبدیل ها و سه لایه و تک لایه  پرسی و کلمپی و اتصالات pp   تمامی این اتصالات و سیستم های فاضلابی mpj  در تمامی سایزها و اندازه های قابل نیاز تولید شده است و در دسترس عموم قرار گرفته است . شرکت گرمایش کف نیکو ارس افتخار دارد محصولات  شرکتهایی  از جمله  نیوپایپ  وایزوپایپ و بی تی اس وغیره با بالاترین در صد تخفیف و فروش و عرضه کند . فروش کلیه لوله و اتصالات پنج لایه و تک لایه در فروشگاه تخصصی gknkala .ir با بهترین قیمت و در کمترین زمان  حتی  با دریافت  سفارش از دورترین نقاط عرضه کالا در محل پروژه وعقد  قرارداد با شرکتهای دولتی  طبق ضوابط و با ارسال فاکتور رسمی .

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سانتیگراد

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تاسیسات، اتصالات برنجی، گرمایش از کف، لوله پنج لایه، هیترگازی، پکیج حرارتی، رادیاتور پانلی، لوله و اتصالات سفید، آذر تهویه، شیر پروانه برنجی، کلکتور برنجی، نماینده ایزوپایپ، isopipe، رادیاتورGKN، کولرگازی، کولرآبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل