سانتیگراد

فروش تاسیسات, اتصالات برنجی, گرمایش از کف

vip
vip

محصولات نیوپایپ

شرکت گرمایش کف نیکو ارس با معرفی سایت تخصصی gknkala.ir در عرصه فروش تمامی برندهای لوله و اتصالات و کلیه تجهیزات ساختمانی فعالیت قابل تحسینی را دارد. سایت ساختمانی gknkala با اهداف رضایت مندی مشتریان و ارائه بهترین کیفیت و محصولات و خدمات پا به عرصه لوله و اتصالات گذاشته است و بهترین برندهای خارجی و داخلی را در شرکت آماده کرده است و آماده عرضه به مشتریان عزیز می باشد.

لوله و اتصالات  نیوپایپ ازده ها برندهایی به شمار میرود که  توسط فروشگاه جی کی ان کالا عرضه میشود. تمام اتصالات و لوازم جانبی جهت بهره مندی از این برند را می توانید از فروشگاه تخصصی جی کی ان کالا  تهیه کنید. افتخار ما مشارکت در پروژه های عظیم و تامین مواد اولیه مورد نیاز مجریان، پیمانکاران و کارفرمایان است. . ارسال به موقع سفارشات کلی از طیق باربری عمومی یا شخصی و ارسال بار تا حجم 300 کیلو گرم از طریق پست یا تیپاکس طبق سفارش مشتری .ارسال و صدور پیش فاکتور و فاکتور رسمی شرکت . امکان ارسال و دریافت سفارش محولات از طریق سایتهای تلگرام و واتساب و روبیکا .مشاوره رایگان در خصوص نحوه لوله کشی و انتخاب با صرفه و نحوه اجرای پروژه های ساختمانی حضوری و تلفنی توسط خبرترین مشاوران به صورت انلاین 24 ساعته در شرکت گرمایش کف نیکو ارس و فروشگاه تخصصی gknkala در خدمت هموطنان محترم میباشد .   

4 ماه قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سانتیگراد

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تاسیسات، اتصالات برنجی، گرمایش از کف، لوله پنج لایه، هیترگازی، پکیج حرارتی، رادیاتور پانلی، لوله و اتصالات سفید، آذر تهویه، شیر پروانه برنجی، کلکتور برنجی، نماینده ایزوپایپ، isopipe، رادیاتورGKN، کولرگازی، کولرآبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل