شرکت دریا کوش جنوب گستر

تصفیه آّب, رسوب زدا بهرشد, انواع فیلتر تصفیه

اطلاعات عمومی تصفیه آب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

منشا 80 درصد از بیماری های انسان ، عدم دسترسی به آب سالم است . نفوذ آلودگی ها به منابع آب باعث افزایش بیماری هایی نظیر وبا ، اسهال ، تیفوئید و انواع عفونت های پوستی شده و ازدیاد املاح و مواد زائد موجود در آب نیز می تواند باعث ایجاد بیماری هایی مانند سرطان ، بیماری های کلیوی یا حتی ناراحتی های عصبی می شود .

 افزایش جمعیت و رشد آلودگی های صنعتی باعث کاهش کیفیت آب حتی در شهرهایی که در قدیم آب گوارا داشته اند شده است . اگرچه آب آشامیدنی بهداشتی و بطری های آب معدنی به مقدار کافی موجود است اما کارشناسان ، آبهای تصفیه شده در هنگام مصرف را به دلایل ذیل بهترین نوع آب آشامیدنی می دانند :

1.آب تصفیه شده شهری هنگامی که به دست مصرف کننده می رسد می تواند علاوه بر ذرات میکروسکوپی ، آب های زیرزمینی و کلر ، با جرم و املاح در طول مسیر لوله انتقال نیز همراه باشد که این مسئله قابل رؤیت نیست . از آنجا که سیستم تصفیه آب در آخرین نقطه شبکه توزیع آب بلافاصله قبل از مصرف انجام می شود این مشکل را حل می نماید .

2.آب های معدنی به دلیل مواد پلاستیکی بطری آن و دارا بودن املاح مختلف برای همیشه و همه سنین توصیه نمی شود و در ضمن مقرون به صرفه هم نمی باشد .

با توجه موارد ذکر شده فوق استفاده از دستگاه های تصفیه آب اجتناب ناپذیر به نظر می رسد که به دلیل جلوگیری از ابتلای افراد به امراض گوناگون قابل انتقال از طریق آب ناسالم ، خود گامی مهم در حفظ سلامت فردی و عمومی جامعه می باشد .

 

خلاصه فعالیت های شرکت

 

  1. نصب و پشتیبانی فنی از دستگاه های تصفیه آب خانگی با برند های معتبر و کیفیت استاندارد و شیک

 

  1. نصب و پشتیبانی فنی از دستگاه های تصفیه آب ویژه ادارات ، مدارس ، بانک ها و مجتمع ها و غیره .

 

  1.   نصب و پشتیبانی فنی از دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی جهت خوابگاه ها و روستاها با مشارکت شرکت های معتبر

 

  1. ایجاد سیستم تهیه و توزیع محصولات غذایی ارگانیک در آینده نزدیک

 

 

 

مسائل فنی نصب :

 

برای نصب سیستم های صنعتی با نیمه صنعتی ابتدا نمونه آب منطقه و ظرفیت درخواستی توسط شرکت بررسی و برآورد هزینه می شود .

 

برای نصب سیستم تصفیه آب خانگی یک انشعاب از آب سرد گرفته می شود و به سمت دستگاه هدایت شده و توسط یک شیر مستقل همراه دستگاه ، آب تصفیه شده دریافت می گردد . ابعاد دستگاه حدودا ً 30 * 50 * 50 سانتی متر بوده به همراه یک مخزن 15 لیتری ذخیره آب که ظرفیت ورودی آن حداکثر 180 لیتر در شبانه روز است که حدود  ⅔  آن تصفیه و مابقی به عنوان آب سنگین دفع می شود . نصب این سیستم حدود 2 ساعت زمان می برد .

 

دلایل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی :

 

  • به علت فرسوده بودن لوله های فلزی ، مخازن ذخیره آب و تعمیرات مکرر لوله ها و چاه ها ، گل و لای و زنگ لوله ها باعث آلودگی آب شهری می شود که برای سلامتی بدن بخصوص کلیه ها به شدت مضر است .

 

 ·    کلر موجود در آب خود برای سلامت بدن و سیستم گوارشی مضر بوده و اگر نسبت دقیق کلر در آب رعایت نشود اثرات زیانباری به همراه خواهد داشت .

 

 ·   سموم شیمیایی استفاده شده در باغ ها و شالیزار ها ، فاضلاب های صنعتی و شهری و کودهای شیمیایی ،  در آب رودخانه ها و چاه های تامین کننده آب شرب نفوذ کرده و موجب آلودگی آب ها شده و زمینه بروز بیماری های گوناگون بخصوص انواع سرطان را فراهم نموده که این آلودگی ها با روش های معمولی تصفیه و جوشاندن از بین نمی روند . آمار بالای این بیماریها در بین کسانی که در اطراف ما زندگی می کنند شاهد محکم این ادعاست .

 

 ·    یک انسان در شبانه روز حداکثر 800 گرم غذا و حداقل 2 لیتر معادل 2 کیلوگرم آب مصرف می کند از این رو سلامت آب آشامیدنی پایه سلامت هر فرد و بالطبع سلامت جامعه می باشد .

 

 ·   قیمت بهترین نوع تصفیه آب خانگی ارائه شده از قیمت بسیاری از گوشی های معمولی تلفن همراه کمتر بوده و هزینه فیلترها در سال مبلغ ناچیزی می باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت دریا کوش جنوب گستر

اهواز

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تصفیه آّب، رسوب زدا بهرشد، انواع فیلتر تصفیه، رسوب زدا صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات