کارخانه تولید پتو سربازی، نمدی و مینک طاهربافت

پتو سربازی, مرکز خرید و فروش پتو سربازی و مینک , تولید پتو سربازی و مینک

پتوهای نمدی و مینک را درست بشوِییم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پتوها و لحاف‌ها در خانه خانم‌های خانه‌دار و باسلیقه، به پای زن و شوهر پیر می‌شوند چون می‌دانند چطور از آنها مراقبت کنند.

  • شست‌وشوی لحاف کار ساده‌ای نیست؛ مراقب باشید بیخود و بی‌جهت مجبور به شستن آن نشوید؛ ضمن اینکه عمر مفیدش را هم کم می‌کند.
  • در شرایط عادی، سالی یک‌بار ملحفه‌ها را بشویید و هر 2 سال یک‌بار تعویض‌شان کنید، کفایت می‌کند.
  • کمدی که قرار است میزبان لحاف و تشک‌ها باشد را خوب بررسی کنید. دشمن این وسایل، نمناک‌بودن جای نگهداری است. علاوه بر این، هرچند وقت یک‌بار، لحاف‌ها را بیرون بیاورید و نوع تازدنشان را عوض کنید تا جا نیندازند.
  • استفاده از ملحفه برای پتوها  به خاطر هزینه جانبی بی‌خیال نشوید، ارزشش  را دارد. ملحفه از کرک‌برداشتن پتو و گرد و خاک گرفتن پتو، جلوگیری اساسی می‌کند.
  • برای شستن پتو و لحاف، خشکشویی بهترین گزینه است اما اگر خودتان دست به کار شدید (با لباسشویی یا دستی)، از آب سرد و حداکثر ولرم (30 درجه) و پودر شوینده با کف کنترل‌شده و ترجیحا مایع شوینده استفاده کنید. اصل ماجرا هم آبکشی چندباره است تا ذره‌ای کف باقی نماند. برای این کار باید ماشین لباسشویی را روی حالت آبکشی اضافه قرار دهید.
  • برای خشک‌کردن پتو از نور مستقیم آفتاب یا حرارت زیاد استفاده نکنید؛ پتو از رنگ و رو می‌افتد. این نکته درمورد پتو یا لحاف‌هایی که درصد پشم بیشتری دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار است چون در اثر خشک‌کردن سریع با حرارت، کوچک و نمدی می‌شوند.
  • اگر لحاف‌های سنتی پنبه‌ای را شستید، باید بدهید زحمت زدن پنبه‌ها را هم بکشند تا دوباره قابل استفاده باشند اما پشم فقط کافی است درست و آرام خشک شود.
    آنهایی هم که پشم شیشه نامرغوب دارند، مثل پنبه گوله گوله می‌شوند و باید درستشان کنید.
  • لحاف‌های بازاری را برای اینکه حالت و فرم اولیه‌شان را به دست بیاورند، می‌توانید با احتیاط و حرارت کم اتو کنید.
  • اول بهار یا وقت خانه‌تکانی، تا جایی که امکان دارد، اجازه بدهید پتو و لحاف‌ها آویزان بمانند و هوا بخورند. این کار، آنها را هم زنده و سرحال می‌کند.
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

کارخانه تولید پتو سربازی، نمدی و مینک طاهربافت

اصفهان، دولت آباد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پتو سربازی، مرکز خرید و فروش پتو سربازی و مینک ، تولید پتو سربازی و مینک، کارخانه پتو سربازی، پتو مینک، تولیدی پتو سربازی، پتو سربازی ارزان، لیست قیمت پتو سربازی، پتو سربازی تهران، تولید کننده پتو سربازی، خرید پتو سربازی، فروش پتو نمدی، فروش اینترنتی پتو سربازی، پتو قالیچه یکتا، پتو نمدی گلدار، پتو مینک یکتا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات