کارخانه تولید پتو سربازی، نمدی و مینک طاهربافت

پتو سربازی, مرکز خرید و فروش پتو سربازی و مینک , تولید پتو سربازی و مینک

توجه ویژه گروه تولیدی پتو سربازی طاهر به سفارش مشتریان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارخانه پتو سربازی طاهربافت اصفهان پتانسیل بسیار قوی در تولید انواع پتو سربازی و مینک را دارا بوده و در تمامی رنگهای مد نظر مشتریان گام بر میدارد.انتخاب الیاف این مجموعه از برترین کارخانه های ایران بوده و در این زمینه با مشاورین و کارشناسان نساجی مشورت به عمل می آید تا هم در زمینه رنگ و هم در مورد نخ تولیدی بهترین نتایج به عمل آید.

در حال حاضر پتوی تولیدی از بهترین جنس الیاف پلی استر تهیه شده و توانسته ایم رضایت همه ی مشتریان را هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ رنگ بندی و شفافیت رنگ بدست آوریم.

پتو سربازی را در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید میکنند اما رنگ شتری و طوسی و سبز آن از مابقی گروه های رنگی پر فروش تر است. می توانید انواع پتو سربازی را در سرتاسر ایران(تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،کرمانشاه،کرمان و ...)تهیه نمایید.در چند ماه اخیر بالا و پایین رفتن نرخ ارز تاثیرات زیادی در بازار کشور داشته است و همین امر موجب شده قیمت محصولات با روند صعودی بسیار زیادی مواجه شود.
پتو جزء نیازهای ضروری جامعه است که متاسفانه از این قاعده مستثنی نبوده اما باز هم مراکزی همچوه کارخانه تولید پتو سربازی طاهربافت وجود دارد که این محصول را با بهترین نرخ عرضه می کنند. برای خرید پتو سربازی در تهران ودیگر شهرها می توانید از شرکت تولیدی ما با کمترین قیمت ممکن در ایران تهیه نمایید.این مجموعه توان تولید انواع پتو سربازی و مینک را دارا بوده و دراین صنعت پیشرو میباشد. 

درانتها باید بگوییم واحد تولیدی پتوی طاهر تمام تلاش خود رامی کند که کالای تولیدی خود را با بهترین کیفیت ودوام و نازلترین قیمت ممکن در بازار بدست هموطنان عزیز برساند.

تشکر ویژه از انتخاب شایسته تمامی مصرف کنندگان عزیزی که با انتخاب خود مشوق همیشگی ما بوده اند و از زحمات بی دریغ کلیه نمایندگان فروش که در سرتا سر کشور عزیزمان ایران اصل مشتری مداری را ثابت نموده اند، قدرانی نموده وسپاسگزار تلاش بی شائبه طراحان خلاق،مهندسین راهنما ،تکنسینهای فهیم وکارگران سخت کوشی که موجبات رشد و توسعه پایدار این واحد تولیدی را فراهم نموده اند،هستیم.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

کارخانه تولید پتو سربازی، نمدی و مینک طاهربافت

اصفهان، دولت آباد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پتو سربازی، مرکز خرید و فروش پتو سربازی و مینک ، تولید پتو سربازی و مینک، کارخانه پتو سربازی، پتو مینک، تولیدی پتو سربازی، پتو سربازی ارزان، لیست قیمت پتو سربازی، پتو سربازی تهران، تولید کننده پتو سربازی، خرید پتو سربازی، فروش پتو نمدی، فروش اینترنتی پتو سربازی، پتو قالیچه یکتا، پتو نمدی گلدار، پتو مینک یکتا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات