کارخانه تولید پتو سربازی، نمدی و مینک طاهربافت

پتو سربازی, مرکز خرید و فروش پتو سربازی و مینک , تولید پتو سربازی و مینک

قیمت‌های ابریشمی؛ قیمت‌های نقش برجسته!

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قیمت‌های ابریشمی؛ قیمت‌های نقش برجسته!

قاسم امیری - گروه تجارت: یادش به خیر... دوران خدمت سربازی را می‌گویم. دورانی که یکی از ماندگارترین خاطرات آن؛ آنکارد و مرتب کردن پتوهای سربازی بود.

 شاید بسیاری از پسرها تا پیش از اعزام به خدمت سربازی اهمیت و البته احترام این کالای دوست داشتنی را! آنطور که باید و شاید درک نکرده و حتی بابت جمع و جور کردن درست و اصولی آن، تشویق هم نشده باشند! البته قصد یادآوری صبح‌های زود پادگان و تنبیه شدن به دلیل آنکارد نکردن پتو را نداریم و در این گزارش، فقط می‌خواهیم در بازار خرید و فروش و البته قیمت‌های این کالا، قدمی بزنیم. اگر همراه ما باشید؛ خوشحال می‌شویم.

 برندها و قیمت‌ها
پتو از آن دست کالاهایی است که فقط ویژه فصل سرما نیست. این کالا با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با مقوله استراحت کردن و خواب انسان‌ها دارد و به طور معمول در تمامی فصول سال از گرما گرفته تا سرما مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای انواع گوناگونی است.
 به همین دلیل در بازار، شاهد عرضه این کالا در انواع گوناگون ۴فصل، کرک دار، پشمی، پنبه‌ای، دو لایه و... هستیم. از نمونه‌های مسافرتی این کالا نیز نباید چشم‌پوشی کنیم. همین چند روز پیش بود که در مترو فروشنده‌ای ۲ تخته پتوی مسافرتی یک نفره را ۱۵ هزار تومان می‌فروخت! در بازار رشد و تنوع انواع و اقسام پتوها از نظر جنس، طرح، رنگ و اندازه مثال‌زدنی است.
در این بازار نرم و لطیف هرگونه پتویی از ابریشمی گرفته تا نقش برجسته و... با قیمت‌های گوناگون و متنوع به خریداران عرضه می‌شود. قیمت پتو مانند قیمت هر کالای دیگر از نام نشان(برند) و کشور تولیدکننده پیروی می‌کند. اما شاید این مقوله درباره پتو مصداق بیشتری داشته باشد. دلیل این موضوع نیز به حساسیت انتخاب انواع پتو با توجه به مکان کاربری آن برمی‌گردد. طوری که همگان دوست دارند و ترجیح می‌دهند که برای شخصی‌ترین مکان‌های استراحت خود بهترین، زیباترین و البته سالم‌ترین نوع پتوها را انتخاب و خریداری کنند.
بیشترین حجم پتوی موجود در بازار مربوط به تولیدات کارخانه‌های معروف کشور خودمان و همچنین کشور دوست، یعنی چین است. پتوهای تولید شده در ایران به دلیل کیفیت و طراحی مطلوبی که دارند، بیشتر موردتوجه خریداران قراردارند.

  البته پتوهای وارداتی از ترکیه، چین و ایتالیا هم مشتریان ویژه‌ای دارد اما قیمت پتوهای ترک و ایتالیایی به مراتب گران‌تر از پتوهای تولید شده در ایران است.
در بین پتوهای ایرانی که تولید کمتری نیز نسبت به انواع دیگر دارد پتوی پنبه‌ای خالص از قیمت بالایی برخوردار است.
 طوری‌که برای پرداخت یک پتوی یک نفره پنبه‌ای، باید دست‌کم ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه کرد. به تازگی، برخی از کارخانه‌های معروف تولید پتو در ایران برای رونق بازار کسب‌وکار و بالا بردن آمار و میزان فروش خود اقدام به فروش محصولات خود به روش کارت اعتباری و تخصیص بن‌کارت‌های تخفیف ۱۲۰ هزار تومانی کرده‌اند. در این شیوه فروش ۴ تخته پتو هر کدام با ۳۰۰ هزار ریال تخفیف، به دارندگان این بن‌کارت‌ها فروخته می‌شود.
 در این طرح فروش قیمت هر یک تخته پتوی یک نفره ابریشمی، ۷۰ هزار تومان است. مشاهدات خبرنگار صمت حاکی از استقبال چشمگیر این طرح فروش دارد.
تا جایی که مالکان و بازاریابان اینگونه کارخانه‌ها ادعا می‌کنند برای پر کردن قفسه‌های فروشگاه‌های محصولات خود در شب عید باید یک یا چند خط تولید را به خط‌های تولید فعلی اضافه کنند.
 در هنگامه رکود بازار بسیاری از کالاها جای بسی شکر است که بازار پتو گرم گرم یا بهتر بگوییم، داغ داغ است...
هر یک تخته پتوی دو نفره ابریشمی ۱۲۰ هزار تومان و با تخفیف ۳۰ هزار تومانی بن کارت خرید ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. جالب اینکه با وجود استقبال زیاد خریداران پتو این بن‌کارت‌های تخفیف فقط به یکسری از ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها، مانند وزارت آموزش و پرورش و برخی ارگان‌های نظامی اختصاص داده شده است.
 قیمت هر تخته پتوی یک نفره نقش برجسته در بازار ۱۱۰ هزار تومان است. برای خرید این نوع پتو در اندازه ۲ نفره نیز باید ۱۳۰ هزار تومان پرداخت شود.

 جشنواره‌ای برای پتو!
شاید برای‌تان جالب باشد که در آستانه فرارسیدن دهه فجر و کلید خوردن جشنواره فیلم فجر؛ جشنواره پتو نیز در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و صاحب نشان(برند) شهر به راه افتاده و از استقبال کم‌نظیر مشتریان و خریداران نیز برخوردار شده است اما آنچه در این جشنواره‌های فروشگاهی مورد توجه خبرنگار صمت قرار گرفته؛ تفاوت قیمت پتوهای عرضه شده در این فستیوال‌های فروش؛ با فروشگاه‌های معمولی است.
به عنوان نمونه، قیمت پتوهای ارگانیک در برخی از فروشگاه‌های ویژه شهر، نسبت به دیگر محصولات این نوع از کالا بالاتر و گران‌تر است.
 این پتوهای ارگانیک از الیاف طبیعی پنبه تولید شده‌اند و بسیار نرم و گرم هستند. قیمت این پتوها در اندازه یک نفره؛ حدود ۵۰۰ هزار تومان به بالاست. معمولا اندازه پتوهای ۲ نفره، ۲۴۰در۲۲۰ یا ۲۴۰در۲۰۰ سانتیمتر؛ و اندازه پتوهای یک نفره نیز ۱۶۰در۲۲۰ و ۱۵۰در۲۲۰ سانتیمتر است. در میان نشان(برند)های پتوی ساخت ایران که پای تبلیغات و معرفی آنها به رسانه ملی نیز باز شده با قیمت‌های متنوعی روبه‌رو می‌شویم.
 این گروه از پتوها با توجه به اندازه و جنس و نوع آنها با قیمتی حدود ۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. در میان نشان(برند)های وارداتی پتو نیز با برچسب قیمت‌هایی بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و گاهی نیز بیشتر و بالاتر برخورد می‌کنیم.
در گروه پتوهای کودک نیز داستان قیمت‌ها، داستان دنباله‌داری است. به این معنا که اگر در یکی از فروشگاه‌های نشان(برند) معروف پتو قدم بزنیم بدون توجه به اندازه اینگونه پتوها که بدون تردید بسیار کوچک و به اندازه قد و قامت نوزادان و کودکان هستند با قیمت‌های بالای ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان مواجه می‌شویم. وقتی دلیل گرانی این گروه از پتوها را از فروشندگان جویا می‌شویم، انتخاب بهترین مواد اولیه، ظرافت در دوخت و تنوع طرح‌ها و رنگ‌بندی را از دلایل گرانی پتوهای ویژه کودکان برمی‌شمرند و عنوان می‌کنند.
 البته ناگفته نماند که شما خواننده گرامی، می‌توانید با پرداخت ۸۰ هزار تومان صاحب یک پتوی کودک شوید اما یادتان باشد که الیاف اینگونه پتوهای ارزان‌قیمت مصنوعی است و برای پوست نازک و حساس کودکان ایجاد ناراحتی و حساسیت می‌کند.
 راستی، شما خواننده گرامی برای کالایی که پا به پای لحظه‌های استراحت‌تان با شما و همراه شما است، چقدر هزینه کرده‌اید یا خواهید کرد؟

 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

کارخانه تولید پتو سربازی، نمدی و مینک طاهربافت

اصفهان، دولت آباد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پتو سربازی، مرکز خرید و فروش پتو سربازی و مینک ، تولید پتو سربازی و مینک، کارخانه پتو سربازی، پتو مینک، تولیدی پتو سربازی، پتو سربازی ارزان، لیست قیمت پتو سربازی، پتو سربازی تهران، تولید کننده پتو سربازی، خرید پتو سربازی، فروش پتو نمدی، فروش اینترنتی پتو سربازی، پتو قالیچه یکتا، پتو نمدی گلدار، پتو مینک یکتا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات