نگین آذین پارت

طراحی و اجرای فضای سبز آپارتمان, محوطه سازی باغ و ویلا, طراحی و اجرای معماری منظر

طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان ضروری است طرح نما حتی المقدور بیانگر عملکرد ساختمان باشد به نحوی که نوع استفاده از آن را به بیننده القا کند بطور مثال نمای یک ساختمان مسکونی در یک محله مسکونی بایستی با عملکرد ساختمان سنخیت کامل داشته باشد.

مشخصات

طراحی :
ساختمان
طراحی :
باغ
طراحی :
محوطه

توضیحات خدمت


طراحی نمای ساختمان:

ما بهترین مدل های روز طراحی نمای ساختمان را برای شما آماده کرده ایم که دیگر نیازی به صرف هزینه گزاف برای طراحی نمای ساختمان خود نباشد.

تعریف نما:

نمای ساختمان که منظره خارجی بنا را تشکیل می دهد و در معرض دید عموم قرار دارد شامل حجم و ارم آن در مرحله اول و سپس اجزاء آن یعنی سطوح باز، بسته و تقسیم کننده های عمودی و افقی می باشد.

 طراحی داخلی  حرفه ای ست که  به طراحی فضای داخلی مربوط است و مانند معماری کلی ساختمان، شامل تمام بخش های سازه ، تاسیسات، مصالح، رنگ، دکوراسیون و.... اما در داخل فضا می باشد.

به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نگین آذین پارت

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای فضای سبز آپارتمان، محوطه سازی باغ و ویلا، طراحی و اجرای معماری منظر، طراحی و اجرای روف گاردن، طراحی و اجرای آبنما، نگهداری فضای سبز، طراحی و اجرای آلاچیق و پرگولا، طراحی و اجرای آبنمای صخره ای، طراحی و اجرای نهر و برکه، انواع پرگولا و سایبان، طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ و رستوران سنتی، طراحی و اجرای نمای ساختمانی، طراحی و اجرای استخر، طراحی و اجرای آبنمای دیواری، لنداسکیپ، طراحی و اجرای آبنمای شیشه ای

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات