نگین آذین پارت

طراحی و اجرای فضای سبز آپارتمان, محوطه سازی باغ و ویلا, طراحی و اجرای معماری منظر

طراحی داخلی

طراحی داخلی- طراحی داخلی حرفه ای ست که به طراحی فضای داخلی مربوط است و مانند معماری کلی ساختمان، شامل تمام بخش های سازه ، تاسیسات، مصالح، رنگ، دکوراسیون و.... اما در داخل فضا می باشد.به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.

مشخصات

طراحی :
سالن
طراحی :
آشپزخانه
طراحی :
اتاق بچه
طراحی :
اتاق خواب

توضیحات خدمت

 در طراحی داخلی ما تنها به دنبال چیدمان های گوناگون مبلمان متغیر، کف سازی ها و ... نیستیم، بلکه به دنبال کشف، خلق و ایجاد فضایی از طریق تعاریف مختلف فضایی و طراحی مبلمان های ثابت آن فضاها هستیم ، تا بتوانند حوزه و عملکرد یک فضا را دقیق تر تعریف کند، به دنبال نورگیر ی ها، اختلاف ارتفاع ها، جلو و عقب رفتگی ها و شکل و فرم کلی فضاها هستیم ، تا بدون مبلمان متغیر نیز بتوانیم عملکرد و شخصیت فضایی آن را تشخیص دهیم.

دکوراسیون داخلی فراتر از یک چیدمان ساده و سریع فضا است و الگوی استفاده از آن را برای استفاده کننده تعیین می کند.و با ایجاد پتانسیل ها و محدودیت ها در مبلمان ثابت فضایی، کاربری و چگونگی استفاده از آن فضا را به ما معرفی می کند. پس از این مرحله چیدمان اجزا متغیر می تواند به ایجاد و درک حس فضا بسیار کمک کند.

09121050775

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نگین آذین پارت

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای فضای سبز آپارتمان، محوطه سازی باغ و ویلا، طراحی و اجرای معماری منظر، طراحی و اجرای روف گاردن، طراحی و اجرای آبنما، نگهداری فضای سبز، طراحی و اجرای آلاچیق و پرگولا، طراحی و اجرای آبنمای صخره ای، طراحی و اجرای نهر و برکه، انواع پرگولا و سایبان، طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ و رستوران سنتی، طراحی و اجرای نمای ساختمانی، طراحی و اجرای استخر، طراحی و اجرای آبنمای دیواری، لنداسکیپ، طراحی و اجرای آبنمای شیشه ای

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات