پارس گرافیک(غرفه سازی نمایشگاه - اجاره تجهیزات نمایشگاهی-...

ساخت غرفه نمایشگاه, غرفه سازی , پاپ آپ نمایشگاهی

جاکاتالوگی-استند کاتالوگ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

جاکاتالوگی یا همان استند کاتالوگ ، ویترینی است پرتابل که بجای نمایش محصول ،در آن بروشور و کاتالوگ محصولات قرار میگیرید. امروزه دیگر در همه جا امکان نمایش کالا و محصولات به صورت مستقیم وجود ندارد و در پاره ای از مواقع مثلا در محیط های نمایشگاهی ،سمینار ها و ... نمی توان تمامی محصولات خود را به نمایش گذاشت و یا اطلاعات جامعی در اختیار مراجعه کنندگان قرار داد.

در این شرایط جاکاتالوگی می تواند نیاز شرکت ها را فراهم میکند.تنوع فراوان در جاکاتالوگی این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که بهترین انتخاب جاکاتالوگی خود را انجام دهند.

جاکاتالوگی در نگاه کلی به دو بخش تقسیم میشود:

1- جاکاتالوگی پرتابل : این نوع از جاکاتالوگی قابلیت تاشو شدن و جمع آوری را دارد بدین صورت که معمولا جاکاتالوگی پرتابل دارای کیف جهت حمل و نقل آسان است . وزن و حجم کم ، قابلیت جمع آوری راحت ،زیبایی ظاهری از مزایای جاکاتالوگی پرتابل است.

2- جاکاتالوگی ثابت: جاکاتالوگی ثابت قابلیت تاشو شدن را ندارد ولی معمولا ظاهری زیباتر دارد و مقاوت در برابر ضربه و دفعات استفاده آن بیشتر است.بسته بندی کارتن ، چرخدار بودن ، وزن کم از مزایای قابل ذکر این نوع از جاکاتالوگی می باشد.

استند کاتالوگ های پرتابل به نسب  استند کاتالوگ های ثابت قیمت های گران تری دارد و کارایی بیشتر این نوع از استند ها باعث جذابیت بیشتر آن میشود

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس گرافیک(غرفه سازی نمایشگاه - اجاره تجهیزات نمایشگاهی-...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

ساخت غرفه نمایشگاه، غرفه سازی ، پاپ آپ نمایشگاهی، کف سازی نمایشگاه، میز کانتر نمایشگاهی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، اجاره اسپیس فریم، استند های نمایشگاهی، پاپ آپ استند، سازه ماکسیما، میز کانتر تاجدار، نمایشگاه بین المللی تهران، کاتالوگ استند، غرفه آرایی، اجاره غرفه نمایشگاه، غرفه سازی مدرن

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل