کاریابی پارسیان

تامین نیروی انسانی, کاریابی, امور روابط کار

مشاغل زود بازده

مشاغل زودبازده
ا  بعضی سرمایه گذاری های زودبازده شبیه به بازی پوکر است. هر بازیکنی اطلاعاتی را دارد و تلاش می کند تا حریف را قانع کند که دست او بهتر از آن چیزی است که واقعا وجود دارد. اما مذاکرات ارزیابی مانند بازی با کارت ها نیست. برخلاف پوکر، هدف از مذاکرات ارزیابی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان این است که اطلاعات را به طور کاملا باز و تا جای ممکن در اختیار یکدیگر قرار دهند  تا برای رسیدن به هدفی مشترک برای ساختن شرکت های موفق گام بردارند.
چرا بر روی ارزیابی تمرکز می کنیم؟ در زمان سرمایه گذاری، ارزیابی عاملی تعیین کننده برای بازگشت سرمایه برای سرمایه گذاران است. به عبارت دیگر، بازگشت سرمایه برای سرمایه گذاران مبنی بر این ارزیابی است که آنها در ازای سرمایه ای که می گذارند سهم می برند. درک یک ارزیابی مناسب برای سرمایه گذاری موفق حیاتی است. متاسفانه ارزیابی بخشی از فرآیند سرمایه گذاری است که ممکن است بیشترین اشتباه در آن حیطه رخ بدهد و اغلب منتهی به مذاکراتی ستیزه جویانه می شود که رابطه بین سرمایه گذار و کارآفرین را خراب کند.
همه ما مایل هستیم با سرمایه گذاری اندک به ثروت زیادی دست بیابیم. آیا مشاغل زودبازده ای وجود دارند که چنین دریچه ای را رو به آینده باز کنیم. مشاغل زودبازه ای که نیاز به سرمایه گذاری اندکی داشته باشند و در عین حال بتوانند درآمد زیادی را تولید کنند چگونه هستند. تعریف مشاغل زودبازده همچون که از معنی آن برمی آبد به کارهایی می گویند که در مدت کوتاهی قابلیت برگشت سرمایه ای که سرمایه گذار در کار گذاشته است را دارند.
 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاریابی پارسیان

البرز، هشتگرد

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تامین نیروی انسانی، کاریابی، امور روابط کار، بیمه تامین اجتماعی، انجام تخفیف های بیمه ای و سایر جهت کارفرمایان، کار، بیکار، استخدام

دسته‌بندی خدمات