بتن ریزی با ماله پروانه ای میرزایی

بتن ریزی با ماله پروانه ای, بتن ریزی با ماله برقی, بتن ریزی با ماله موتوری

بتن سخت وبتن رنگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

1- ساخت بتن پرمقاومت با نسبت آب به سیمان پایین
از جمله عوامل بسیار موثر در ارتقاء مقاومت فشاری بتن، کمتر نمودن نسبت آب به سیمان می باشد. در این راستا فراورده های ابر روان کننده بر پایه پلی کربوکسیلات تولید این شرکت،به منظور اشاره شده فوق، در کفسازی های بتن سخت استفاده می شود.

2- استفاده از الیاف افزودنی PPF
به منظور افزایش مقاومت برشی وخمشی بتن، این الیاف به میزان 1 Kg/m³ به بتن ساخته شده ردیف قبلی اضافه می گردد. استفاده از این الیاف باعث کنترل از ترک خوردگی خزش پلاستیک و همچنین افزایش دوام بتن تحت بارگذاریهای متعدد می گردد .

3- استفاده از پودر های پایه سیمانی مقاوم به سایش Neodur HE65 , از سری محصولات تحت لیسانس شرکت KORODUR کشور آلمان، با توجه به اینکه این پودر در برگیرنده کانی هایی با درجات سختی بسیار بالا نظیر سیلیسیوم کارباید، کرندوم ، بازالت و مس باره، می باشد، به عنوان یک لایه بسیار مقاوم به سایش و فرسایس عمل کرده و سطح بتن را Anti Dust می نمایید.این ماده با مصرف حدودی پنج کیلوگرم بر متر مربع بر روی بتن تازه ریخته شده پاشیده می شود و سپس با استفاده از ماله پروانه ای به پرداخت آن بر روی سطح بتن می پردازیم به نحوی که با غشاء خارجی بتن درآمیخته شود. این ماده درجه سختی س بتن را تا 8/5 موس ارتقاء می دهد ضمن اینکه این مواد سخت کننده در رنگبندی متنوع موجود است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بتن ریزی با ماله پروانه ای میرزایی

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بتن ریزی با ماله پروانه ای، بتن ریزی با ماله برقی، بتن ریزی با ماله موتوری، بتن ریزی با دستگاه

دسته‌بندی خدمات