مجموعه چاپ و بسته بندی موج سوم سام |Varon Pack|

چاپ جعبه , کارتن مادر, کارتن لمینتی

ابزار طراحی بسته بندی سه بعدی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت Eskoartwork اعلام کرد که در نمايشگاه ايپکس 2010، ابزاري موسوم به 10 Studio را عرضه خواهد کرد که شامل ابزارهاي طراحي سه بعدي بسته‌بندي از جمله Studio Tooklit براي تيغه‌هاي Shrink مي‌باشد.

اين شرکت معتقد است که 10 Studio، طراحان و توليدکنندگان بسته‌بندي و ليبل را قادر مي‌سازد تا به ابزاري مناسب براي هماهنگي عملکرد سه بعدي در سيستم‌هاي جريان کار دسترسي داشته باشند.

از جمله ويژگي‌ها و امکانات10 Studio مي‌توان به اين موارد اشاره کرد:

Studio Designer که پنجره پيش نمايش سه‌بعدي در Adobe را ارائه مي‌کند؛ Studio Toolkit مختلف براي ايجاد و عرضه مدل‌هاي سه‌بعدي؛ Studio Visualizer براي بررسي تاثيرات کار پاياني.

همچنين استفاده از اين نرم‌افزار، کاربران را قادر مي‌سازد تا تصاوير سه‌بعدي را مشاهده کنند که در واقع، نمايانگر توليد کار مورد نظر است. خاطر نشان مي‌شود که پيش نمايش سه‌بعدي، طراحي دقيق مراحل اوليه فرآيند را ارائه مي‌کند که عاري از هرگونه خطا و اشتباه است.

مثلاً مي‌توان در مراحل اوليه، کاري را که در جهت نامناسب قرار گرفته يا متني که در مکان نامناسب قرار گرفته است مشخص نمود و از هرگونه اتلاف منابع، سطوح چاپي، انرژي و زمان اجتناب کرد.

«کريس فن بوئل»، مدير توليد شرکت Eskoartwork در اين زمينه اعلام کرد:10 Studio به آخرين فناوري‌هاي بسته‌بندي توليد شده توسط اين شرکت مجهز است، اين نرم‌افزار، نياز به ماکت نمايشي را کاهش داده، خطاهاي طراحي را سريعاً مشخص کرده و از هرگونه حدس و گمان در زمينه کار مورد نظر اجتناب مي‌کند.

دسترسي مشتريان به فناوري سه بعدي، بدون توجه به پيکره‌بندي مورد نظر، آنها را قادر مي‌سازد تا از ابزار Studio به راحت‌ترين شيوه در جريان کار خود استفاده کنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مجموعه چاپ و بسته بندی موج سوم سام |Varon Pack|

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ جعبه ، کارتن مادر، کارتن لمینتی، چاپ کاتالوگ، چاپ تقویم رومیزی، طراحی جعبه، جعبه دارویی، بسته بندی آرایشی و بهداشتی، بسته بندی مواد غذایی، چاپ بگ تبلیغاتی، چاپ سالنامه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات