مجموعه چاپ و بسته بندی موج سوم سام |Varon Pack|

چاپ جعبه , کارتن مادر, کارتن لمینتی

دنبال بسته بندی لوکس می‌گردید؟!

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اگر شما بسته بندی لوکس و مقاومی را میخواهید مطمئنا هارد باکس میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در اصل هارد باکس از دو قسمت تشکیل شده است: قسمت داخلی و قسمت بیرونی ؛ قسمت داخلی هارد باکس از مقواهای محکم و ضحیمی ساخته می شود که در اصل بحث استحکام جعبه را به دوش می کشند.
قسمت خارجی که بار گرافیکی و زیبایی محصول را بر عهده دارد میتواند بسیار متنوع و یا چاپی باشد. حتی میتوان روی آن از انواع خدمات چاپی مثل سلفون، یووی موضعی، طلاکوب ، متالایز یا … هم استفاده نمود.
از هارد باکس در صنایع تجاری و غذایی کاربرد فراوانی دارد. امروزه جعبه های شکلات، چای، صنایع خشکبار، بسته بندی های قهوه و صادراتی بسیاری را در جعبه های هارد باکس طراحی و تولید می نمایند. چون این نوع بسته بندی جعبه بسیار مقاوم و رخ زیبایی دارند.
بروی جعبه سخت یا همان هارد باکس میتوان انواع برش ها را نیز تعریف کرد. برش یا دایکات جعبه میتواند بصورت خطی و یا منحنی باشد. با دستگاه های مختلف میتوان حتی یک پنجره با بافت ریز هم بروی جعبه هارد باکس آماده کرد تا داخل محصول هم دیده شود.
جعبه های هارد باکس در صنعت و تجارت نیز کاربردهای مناسبی دارند. اکثر جعبه های موبایل ، ساعت ، کراوات و حتی کیف و کفش نیز از نوع هارد باکس هستند. البته گاها کارفرما از چاپ کاملا رنگی بروی جعبه خودداری میکند و با یک رنگ ساده کار را به انتها میبرد که این تک رنگ میتواند طلایی و نقره ای هم باشد. در تولید هارد باکس های صنعتی و تجاری که دقت و زیبایی همزمان در کنار یکدیگر معنا پیدا میکنند ، استفاده از یک دستگاه برش مناسب با دقت و کیفیت بالا میتواند خروجی تولیدی را بسیار ارزشمند کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مجموعه چاپ و بسته بندی موج سوم سام |Varon Pack|

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ جعبه ، کارتن مادر، کارتن لمینتی، چاپ کاتالوگ، چاپ تقویم رومیزی، طراحی جعبه، جعبه دارویی، بسته بندی آرایشی و بهداشتی، بسته بندی مواد غذایی، چاپ بگ تبلیغاتی، چاپ سالنامه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات