سیم و کابل پویان

انواع سیمهای افشان فشار ضعیف, انواع کابلهای افشان فشار ضعیف, انواع سیم و کابلهای مفتولی فشار ضعیف

شناسایی محصولات بی کیفیت داخلی!

سلام دوستان در این مقاله کوتاه بازهم به محصولات بی کیفیتی اشاره خواهم کرد که جدای از اینکه سودی برای خریداران آنها ندارند بلکه سبب آسیب های جدی فردی و اجتماعی خواهند شد.

تا به حال با خودتون فکر کردید که چرا از اجناس بی کیفیت و گاها ارزان قیمت در بازار استقبال کرده و یا آنها را خریداری کرده اید!؟

فقط به خاطر ارزان بودن؟ آیا میدانید که در خیلی از موارد این خرید شما 99% خطرناک و حادثه آفرین است؟

اگر دقت کنید و کمی تحقیق کنید خواهید دید که در محصولاتی نظیر سیم و کابل که عامل اصلی آتش سوزی و برق گرفتگی در منزل و محل کار شماست اکثر اتفاقات بزرگ و منجر به مرگ از محصولات بی کیفیتی است که ما فقط در قبال اندک پولی که در افکار خود پس انداز کرده و یا ارزانتر خریداری کرده ایم رخ میدهند.

محصولاتی چون سیم و کابل را نمی توان از وزن و بسته بندی ظاهری آن شناخت اما راهی وجود دارد که ما می توانیم توسط آن خرید ماندگار داشته.

تا به حال به اداره استاندارد شهر و یا استان خود وارد شده اید؟

تا به حال برای انجام خرید از فروشنده کالا برگ استاندارد محصول را دریافت کرده اید؟

متاسفانه در خیلی از موارد دیده شده که بر روی محصولات تولیدی و یا وارداتی آرم استاندارد و شماره ثبت وارد شده است اما برای اطمینان از استاندارد بودن محصولات و شناسایی اجناس تقلبی در بازار شما میتوانید به نکته بالا برگشته و فرم استاندارد محصولات را از فروشنده کالا درخواست نمائید تا فروشنده نیز مجبور شود در این چرخه اقتصادی که در آخر به نفع مصرف کننده عزیز است محصولات با کیفیت و استاندارد شده ای را به فروش برساند.

امیدوارم که همیشه به یاد داشته باشیم که هر ارزانی بی علت نیست.

با امید به تندرستی شما هموطنان عزیزم .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سیم و کابل پویان

شیراز

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

انواع سیمهای افشان فشار ضعیف، انواع کابلهای افشان فشار ضعیف، انواع سیم و کابلهای مفتولی فشار ضعیف، انواع کابلهای تلفنی و کواکسیال

دسته‌بندی محصولات