شرکت هیدروسازه نوشهر

پیمانکاری ساختمان, اجرای اسکلت های فلزی, ساخت ویلا

شركت هيدروسازه نوشهر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
بسم الله الرحمن الرحیم

مقدمه

پیمانکاری فعالیتی گسترده است که حوزه های متعدد و متنوعی مانند سدسازی ، راهسازی ، هواپیما سازی ، کشتی سازی ، ساخت اسکله و بنادر ، نصب خطوط پست های فشار قوی و انتقال نیرو ، ساخت فیلم های سینمایی و ... را در برمی گیرد . فرآیند پیمانکاری دارای جزئیات فنی زیادی است که از تهیه اسناد مناقصه شروع شده و تا تحویل قطعی کار ادامه می یابد .

پیچیدگی عملیات پیمانکاری و روابط بین کارفرما و پیمانکار موجب گردیده است که مقررات خاصی در مورد تعهدات فی مابین کارفرما و پیمانکار ، مسائل کارگری ، بیمه ، مالیات و سایر وسایل مرتبط با پیمانکاری تدوین گردد که آگاهی حسابداران از این مقررات برای شناسایی ، اندازه گیری و ثبت آثار مالی آن ها لازم است . از جمله این مقررات ، شرایط عمومی پیمان است که در پنج فصل و 54 ماده تنظیم شده است و در آن تاییدات و تعهدات پیمانکار ، تعهدات و اختیارات کارفرما ، تضمین پرداخت ، تحویل کار ، حوادث قهری و ... مشخص گردیده است .

 

 

تاریخچه شرکت ساختمانی هیدروسازه نوشهر

این شرکت در تاریخ 1386/08/07فعالیت خود را در زمینه های عمرانی آغاز کرده و در اداره ثبت شرکت ها به شماره ثبت 2016 به ثبت رسیده است .

مرکز اصلی شرکت واقع در نوشهر – خیابان ستارخان – روبروی بیمارستان شهید بهشتی طبقه فوقانی بانک پارسیان – ساختمان سینا می باشد .

موضوع شرکت : طراحی و محاسبه و پیمانکاری کلیه پروژه های ساختمانی دولتی و خصوصی بر اساس تجربه و تخصص اعضا و شرکت در مناقصه های دولتی و غیر دولتی و سایر فعالیت های مرتبط با اهداف شرکت . طراحی و اجرا و نظارت و پیمانکاری کلیه پروژه های عمرانی اعم از پروژه های آبی و سدسازی و پل سازی و راه و ساختمان و تاسیسات مکانیکی و برق .

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت هیدروسازه نوشهر

مازندران، نوشهر

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

پیمانکاری ساختمان، اجرای اسکلت های فلزی، ساخت ویلا

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی خدمات