وب برتر

طراحی سایت, بازاریابی اینترنتی, خدمات سئو

طراحی سایت ارزان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

طراحی وب سایت ارزان فقط 50 هزار تومان

از قافله عقب نمایند و همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید


شما هم باید یک سایت بنام کسب و کار و بیزینس یا بنام خود داشته باشید و با راه اندازی کسب و کار اینتری خود به جذب مشتریان بیشتر و افزایش سود آوری کسب و کار خود باشید و اعلام قیمت های بالا و چند میلیونی نباید شما را از داشتن وب سایت منصرف کند . ما با ارائه طراحی وب سایت ارزان راه را برای حضور شما هموار کرده ایم . ما مدعی نیستم که وب سایت های ارزان قیمت ما بهترین در دنیا و جهان هستند اما مدعی هستیم که تمامی استانداردها و امکانات لازم یک وب سایت موفق را دارا می باشد . تنها با 50 هزار تومان می توانید وب سایت خود را داشته باشید و از مزایای حضور در اینترنت بهره مند شوید .این هزینه شامل طراحی سایت و پنل مدیریتی کاملا فارسی ( همراه آموزش ) ، هاست و دامنه ای ار ، ایمیل سایت ، پشتیبانی یکساله می باشد .


فقط  با 50 هزار تومان کسب و کار اینترنتی خود را داشته باشید
این مبلغ پرداخت شامل هاست رایگان ، دامنه رایگان ، طراحی وب سایت ، ایمیل رایگان ،پنل مدیریت فارسی ، آموزش رایگان ، پشتیبانی یکساله قابل تمدید.طراحی سایت ارزان و مدیریت آسان ، امروز سفارش دهید و فردا یک وب سایت فعال داشته باشید .


طراحی سایت ارزان - مدیریت آسان به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید ، احتیاج به کد نویسی ندارد ، آسان و راحت.


یکی از امکان عالی وب سایت های ارزان قیمت ما داشتن پنل مدیریتی فارسی می باشد که این امکان را به شما می دهد با سلیقه خود و بدون نیاز به هیچ دانش کد نویسی وب سایت خود را مدیریت کنید . معمولا کسانی که کمی با کامپیوتر و اینترنت آشنایی دارند بعد از گذراند دوره آموزشی و ظرف کمتر از یک ساعت خود می توانند به راحتی به سایت خود مطلب ، صفحه ، تصویر اضافه کنند و داستان خود را آنگونه که می خواهند در سایت بیاورند از رزومه خود و اطلاعات تماس ذکری داشته باشند و در مورد خدمات و محصولات خود صفحات مناسبی ایجاد کنند .
ما مدعی هستیم همگان بدون نیاز به دانش کد نویسی و دانش فنی دیگر از پنل فارسی وب سایت های طراحی شده ما بهره بگیرند و وب سایت خود را مطابق سلیقه خود مدیریت کنند


طراحی سایت ارزان - استاندارد و سریع 

وب سایت طراحی شده بخاطر کد نویسی خاص تمپلیت ها و حفظ استانداردهای جهانی لود بالایی دارند و حتی با امکانات اینترنتی حداقلی نیز قابل مشاهده و رویت باشید . قانون 5 ثانیه می گوید اگر یک وب سایت ظرف مدت مناسبی لود نشود . کاربر آن سایت را بسته و به سراغ سایت دیگری می رود .


طراحی سایت ارزان - قابلیت ارتقاءبه راحتی می توانید وب سایت خود را ارتقاء دهید و از  امکانات بیشتر یا قالب و تمپلیت دیگری استفاده کنید . 

یکی از مشکلاتی که مشاهده کرده ایم که بعضی قصد دارند با صرف هزینه بالا امکاناتی را خریداری کنند که گاهی اصلا از آن استفاده نمی کنند یعنی روز اول که مشتری قصد طراحی سایت دارد دانش حداقلی دارد و اگر هزینه کند ممکن است به اشتباه این هزینه را متحمل گردد اما بعد با ارتقاء دانش خود و درک امکانات لازم می تواند بهینه هزینه کند و از امکاناتی بهره مند گردد که مورد احتیاجش است .

به راحتی وب سایت خود را سفارش دهید و بعد ارتقاء دهید .


سایت ارزان قیمت ما مناسب
آنانکه میخواهند با صرف هزینه کمتر یک سایت قدرتمند داشته باشند 

مطمئن باشید حاصل تجربیات به ما این امکان استثنایی را برای شما محیا نموده که همراه قیمت بی نظیر وب سایت های استاندارد و حرفه ای و زیبا داشته باشید . پس همین حالا  تجارت الکترونیک خود را بنیاد کنید و از مشتریانی که از طریق اینترنت می توانند شما را یافت کنند قافل نباشید .


طراحی سایت ارزان - خدمات و پشتیبانی یکساله

یک از نکات مهم برای دارندگان وب سایت پشتیبانی و حمایت وب سایت توسط طراح سایت است ، این مجموعه برای بهره مندی هر چه بیشتر کارفرمایان خود و نیز امنیت و اسایش خاطر آنها تمام سایت هایی را که طراحی می کند دارای پشتیبانی یکساله می باشد که قابل تمدید نیز هست.

با خیال آسوده وب سایت خود را سفارش دهید ما در کنار شما هستیم و مشکلات احتمالی را حل می کنیم 

 


طراحی سایت ارزان - محبوب  گوگل و موتورها جستجو

بسیاری از مشتریان ما اعلام می دارند که علیرغم قیمت پائینی که برای طراحی وب سایت های ارزان قیمت پرداخت کرده اند به خاطر امکانات عالی و استفاده درستی که داشته اند مورد توجه موتورهای جستجو قرار گرفته اند و زنگ خور مناسب و جذب مشتری بالایی داشته اند . که می تواند به خاطر سرعت لود بالای این سایت ها - برخورداری از فایل های الحاقی کمتر و حجم پائین - استفاده از دیزاین و کد نویسی استاندارد و البته آموزش صحیح و استفاده درست مشتریان ما بوده است .

حفظ استانداردهای یک سایت و انجام کدینگی که گوگل بارها به آنها اشاره می کند از جمله عنوان و شرح صفحه و مشخص کردن زبان و استفاده از داک تایپ مناسب و کدینگ استاندارد یکی از علت ها مناسب بودن این وب سایت ها برای موتورهای جستجو گر از جمله گوگل است 

یکی از موارد ی که موتورهای جستجو دائم اعلام می کنند که نباید استفاده شود استفاده از تمپلیتهای کرک شده و رایگان می باشد که متاسفانه بسیاری از سایت های ایرانی اینگونه هستند و سایتهایی که تمپلت توسط خود طراح تهیه شده است و البته ممکن است به تعداد هم باشد می تواند امتیازات خوبی از گوگل دریافت کند و در جستجوها در صفحات اول باشد .

 


طراحی وب سایت ارزان : وب سایت داینامیک و کاربری و آسان 

کم هزینه ترین، سریع ترین و ساده ترین راه برای طراحی وب سایت

طراحی سایت ارزان : سرعت بالا

این وب سایت ها به خاطر طراحی حرفه ای html و html5 و استفاده به جا  از جی کوئریهای  فی النفسه دارای سرعت بالایی می باشند. بله ما از هیچ تمپلیت رایگان و کپی استفاده نمی کنیم و به همین خاطر حجم کد نویسی کم و وب سایت ها سرعت با لایی دارند و سرعت لود مناسب از موارد مورد توجه و مهم یک سایت است . کاربر اگر سایتی دیر باز شود و لود صفحه آن سریع نباشد آنرا بسته و به سراغ وب سایت دیگری می رود - 


کسب ثروت از اینترنت...

طراحی وب سایت ارزان با سابقه چندین ساله خود در حوزه ی طراحی سایت و برنامه نویسی انواع مختلف وب  سایت، طراحی پرتال اینترنتی و سایت های سفارشی، حرفه ای و خدمات بهینه سازی سایت در تمام ایران با بیش از ١٢٠٠ مشتری و نمونه کار طراحی سایت  ارائه خدمات می نماید. تمامی خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، برندینگ و بازاریابی اینترنتی و آموزش های مدیریت سایت همگی به صورت حضوری و مجازی و از راه دور انجام میگیرد. طراحی وب سایت ارزان سعی برآن دارد تا با آموزش و آسان کردن مدیریت وب سایت ها برای کاربران و مشتریانش نگرانی مشتریان از مدیریت سایت های خود را از بین ببرد . طراحی وب سایت ارزان  با ارائه خدمات بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و میزبانی و همچنین خدمات نگهداری سایت خیال مشتریان خود را از مدیریت سایت راحت می نماید.


 طراحی سایت ارزان :  خلوتی و شلوغ نبودن 

وب سایت ها ی شلوغ و پر از حرکت سالهاست که دیگر مورد علاقه کاربران نیستند و مانع دسترسی به مطالب می شدند . و سایت های ارزان قیمت بسیار این نکته را مورد توجه قرار داده اند . 

شما یک مقایسه ساده بین سایت های ایرانی و کشورهای پیش رو مانند امریکا و اروپا می کنید این مطلب توجه شما جلب می کند که ایرانی ها بیش از حد وب سایت های شلوغ و پر حرکت و پر افکت استفاده می کنند اما کشورهایی مثل امریکا و اروپا خلوت و با محتوای مناسب و نحوه دسترسی و مطالعه مطالب را بسیار آسان کرده اند و اگر افکتی استفاده کرده اند به جا و مناسب می باشد .

 

پیشنهاد و تاکید ما در این وب سایت ها نگارش صحیح و درج مطالب مورد توجه کاربر و دسترسی آسان کاربر به مطالب وب سایت است . یادتان باشد که کاربران برای رتبه دادن به وب سایت شما به سایت شما سر نمی زنند بلکه برای یافتن مطالب و خدمات و کالای مورد نظر خودشان می باشد پس هر چقدر در این راستا تلاش نمائید و مطالب درست و با کیفیت تولید نمائید و نحوه دسترسی آن منظم باشد بازدید بیشتری خواهید داشت و البته موتورهای جستجو نیز به راحتی می توانند مطالب شما را ایندکس و در بانک اطلاعات خود ثبت و به درستی در اختیار جستجو گران قرار دهند .

ما نباید جوگیر شویم بازدید کننده به سایت ها مراجعه می کنند تا مطلب و نیازشان را بر طرف کنند نه اینکه به سایت ها و طراحی آنها امتیاز دهند .


برخی از مزایای وب سایت ارزان


قیمت مناسب ، قالب های استاندارد ، داینامیک بودن و بهره گیری از پنل کاملا فارسی که امکان مدیریت سایت را در اختیار مدیر سایت می گذارد ، قابلیت ارتقاء ، طراحی تنها در 24 ساعت ، راحتی در سفارش ، راحتی در استفاده ، ایمن و غیر قابل هک ، سریع بودن وب سایت ، تولید توسط ابزار پیشرفته ، پشتیبانی یکساله و قابل تمدید ، محبوب موتورهای جستجوگر از جمله گوگل ، یاهو ، بینگ ، امکان ایجاد صفحات به تعداد ، امکان درج تصاویر ( 100 عکس با کیفیت و مناسب وب در سایت 50 هزارتومانی )


سبکی و سرعت بالا

یکی از ویژگی های که ما در طراحی سایت های خود در نظر گرفته ایم . سبکی و سرعت مناسب آنها می باشد . سرعت بالای سایت می تواند رتبه بالایی از موتورهای جستجوی مانند گوگل را دریافت نماید . اگر سایت شما زود لود نشود بازدید کننده آنرا بست و سایت دیگری را انتخاب می کند 


راه اندازی وب سایت ۵۰ هزار تومانی یک روزه

طراحی وب سایت ۵۰ هزار تومانی تنها یک روز کاری می باشد . یعنی شما ظرف ۲۴ ساعت می توانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید .


امکانات عالی

ما بسیاری از سایت های خوب دنیا را بررسی کرده ایم و ویژگی و امکانات مهم آنها را در اختیار گذاشته ایم 


نه فقط برای یکسال

شما می توانید با تمدید هاست و دامنه برای سال بعد و سال های بعد از سایت خود استفاده کنید . شارژ سال اول هاست و دامنه به عهده ما بوده و شما سالهای بعد می توانید با تمدید هاست و دامنه سایتی پابرجا داشته باشید .


طراحی سایت ارزان - طراحی وب سایت ۵۰ هزار تومان با دامنه آی آر رایگان

دامنه همان   آدرس وب سایت می باشد - منظور از ir پسوند نام دامنه می باشد - یک دامنه به پیشنهاد خود شما و به نام شما خریداری شده و در اختیار شما قرار می گیرد .یادتان باشد هر جا سفارش سایت می دهید دامنه به نام خودتان ثبت شود . امروز سایت ارزشی دارد و سالهای بعد ارزش بسیار بالاتر و حتما باید بنام خودتان ثبت باشد تا آن موقع نگرانی نداشته باشید .

 

 
WWW.YOURNAME.IR

 


رابط کاربری عالی

رابط کاربری و مدیریت وب سایت به راحتی به شما امکان افزودن صفحات - تصاویر و فایل را به شما می دهد 


طراحی وب سایت ارزان قیمت و مشاوره رایگان

براي شروع مناسب بهتر است چند سئوال مهم مطرح و به آن پاسخ خودمان را داشته باشيم .

براي حضور در اينترنت چه راهايي وجود دارد - آيا تنها راه داشتن يک وب سايت است ؟

وب سايت چيست - مفاهيم اوليه در اين مورد کدام است ؟

طراح وب سايت چه کسي است - ابزار توليد وب سايت کدام است و چگونه مي توان از سفارش يک طراحي سايت رضايت داشت  ؟

فوايد داشتن يک وب سايت کدام است ؟

ويژگي هاي يک وب سايت مناسب کدام است ؟

چه وب سايت براي شما مناسب است و هزينه آن کدام است ؟

يک وب سايت چه هزينه هاي دارد - هنگام سفارش چه هزينه اي دارم و بعد از و سالهاي بعد چه هزينه هايي دارم ؟

چگونه مي توان در صفحه اول گوگل بود ؟

تعريف بازاريابي اينترنتي - بازاريابي محتوا - ايميل مارکتينگ کدام است و اين تکنولوژي هاي چگونه مي توانند باعث رونق کسب و کار ها بشود ؟

با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید 


خدمات طراحی وب سایت ارزان :

صاحبان مشاغل و کسب و کار می توانند با راه اندازی یک وب سایت و استفاده هدفمند از این رسانه قدرت مند، محصولات و خدمات خود را به شکلی تاثیر گذار به مشتریان فعلی خود معرفی کرده و همین طور مشتریان جدیدی پیدا کنند.با داشتن یک وب سایت و با اقدامی متفاوت می توانید از همکاران و هم صنفی های خود پیشی گرفته و چند قدم جلوتر از آن ها باشید.پزشکان، اساتید دانشگاه، وکلای دادگستری، نویسندگان و همه و همه می توانند با راه اندازی یک وب سایت شخصی از مزایای اطلاع رسانی و ارتباط با گروه هدف مورد نظر خود برخوردار شوند.یک وب سایت می تواند نقش چشمگیری در تبلیغات و معرفی شما به نحو احسن به همگان داشته باشد. تبلیغات و اطلاع رسانی از این طریق، نسبت به سایر رسانه ها به مراتب ارزان تر و کاملاً ماندگار می باشد.فراموش نکنید، هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر این که حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.با داشتن یک وب سایت می توانید کسب و کار خود را علاوه بر معرفی به بازار هدف، به تمامی ایران و جامعه فارسی زبان در سراسر دنیا معرفی کنید. از مزایای داشتن وب سایت، می توان ده ها صفحه مطلب نوشت…در عصر ارتباطات، راه اندازی یک وب سایت حرفه ای با توجه به مزایای آن، کاملاً مقرون به صرفه بوده و حضور موثر در دهکده جهانی اینترنت با راه اندازی یک وب سایت، نه تنها هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری کاملاً مطمئن با برگشت چندین برابر سرمایه است…


طراحی سایت ارزان - کد نویسی استاندارد 

طراحی سایت و ساخت سایت بهینه سازی شده برای موتور جستجو (سئو) بر پایه کد نویسی html دایوی ( divbase ) ( tableless ) و کد نویسی استاندارد html, css و آدرس دهی صفحه ( sef ) به زبان برنامه نویسی php بر پایه دیتابیس های mysql, sql server و ms access. طراحی وب سایت دارکوب در تمامی پروژه های خود استاندارهای طراحی سایت نظیر w3c را رعایت می نماید.  طراحی سایت ارزان در کد نویسی های client side خود در موارد ساده تر از javascript و در موارد پیچیده تر از کتابخانه های jquery  استفاده می نماید. این شرکت در وب سایت های طراحی شده خود اقدام به ایجاد فلش با توجه به جنبه بصری آن می نماید ولی در اجرای قسمت های مختلف سایت به صورت فلش با توجه به معایب آن اصراری ندارد.  هاست را به صورت رایگان برای سال اول برای کلیه پکیج های طراحی سایت خود ارائه می نماید که این هاستینگ ها از قویترین سرورهای موجود ارائه می شوند.


نمونه کارهای طراحی وب سایت ارزان :

تصمیم داشتن یک وب سایت همانند تصمیم برای راه اندازی یک دفتر کار می باشد. دفتر کار مجازی (وب سایت) تفاوتهای بسیاری با دفتر کار حقیقی دارد، ولی از بسیاری جهات شبیه به هم هستند !!
با ما تماس بگیرید: 88897129 - 88907386
تمام مراحل طراحی وب سایت را بصورت کاملا حرفه ای و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. طراحی وب سایت ارزان از لحظه دریافت نیاز مشتریان خود با ارائه مشاوره های مختلف در زمینه طراحی وب سایت، بازاریابی الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و سایر موارد مربوط به طراحی وب سایت در کنار شما خواهد بود.


نمونه سایت هایی که توسط  وب سایت ارزان انجام شده است :

سایت شخصی ,سایت شرکتی ,سایت سازمانی, , سایت داروخانه , سایت پزشکان , سایت روانشناسان ,سایت درمانگاه , سایت بیمارستان , سایت مهندسان , وب سایت کشاورزان , سایت شرکت های واردکننده محصولات , سایت تولیدکنندگان , وب سایت ویزه کارخانه , وب سایت روابط عمومی ها , وب سایت خبرگزاری ها , وب سایت اطلاع ذسانی , وب سایت مدارس , وب سایت دانشگاه ها ,وب سایت موسات عالی , وب سایت اموزشگاهها , وب سایت ویزه آکواریم ,وب سایت ادارات , وب سایت موسسات خیریه , وب سایت بیمه  , وب سایت آنلاین , وب سایت موسسات مالی و اعتباری , وب سایت شرکت های صنعتی , وب سایت شرکت های خدماتی , وب سایت صادر کنندگان , وب سایت طلا فروشان , سایت کفش , وب سایت تولید کنندگان کیف , وب سایت تولید کنندگان چرم , وب سایت تولید کنندگان لوازم خانگی , وب سایت شرکت های نفتی , وب سایت شرکت های پتروشیمی ,وب سایت دفتر خانه , وب سایت فروشندگان سیم کارت,وب سایت نمایندگی های اینترنت


ویژگی های یک وب سایت مناسب کدام است ؟

به صورت کلی یک سایت باید از نظر موارد زیر مناسب باشد :

وب سایت مناسب باید از لحاظ امنیتی مناسب باشد - یک سایت باید تقریبا همیشه در دسترس باشد ( در یک سال باید بالای ۹۹ درصد در دسترس باشد ) و هک نشده باشد .
ساختار مناسب و استانداردی داشته باشد . از لحاظ ساختاری سایت مثلا باید سریع لود شود . مطالب آن قابل دسترس باشد 
از بابت زیبایی و ظاهر مناسب باشد که بنا بر کاربران هر سایت باید سلایق آنها مد نظر باشد .
محتوای مناسب داشته باشد ( محتوای پادشاه است ) . محتوا تنها متن نیست بلکه باید شامل تصویر و .. باشد - از موارد مهم محتوای مفید بودن و کپی از روی سایت های دیگر نباشد .
از بابت موتورهای جستجو همچون گوگل مناسب بوده و برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد . تگ های لازم گوگل در آن وجود داشته باشد - از ترفندهای نامناسب ( کلاه سیاه ها ) دوری شود - سایت مپ داشته باشد - فایل robots.txt داشته باشد - در webmaster های گوگل و بینگ و غیره ثبت شده باشد - محتوای آن کهنه نباشد بلکه بروز باشد و ...
هاست مناسب داشته باشد .


ما تصمیم گرفته ایم همراه بهترین قیمتبهترین کیفیت را ارائه نمائیمتا کارفرمایان محترم بهترین بهره برداری را از اینترنت داشته باشند 

 

تجربیات  شرکت ما در زمینه طراحی سایت و نرم افزار های تحت وب از جمله وب سایت های شخصی، وب سایت مخصوص شرکت ها، پورتال های تحت وب، سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه های الکترونیک و تجارت الکترونیک و توجه به حضور در صفحه اول گوگل و به خصوص استفاده از کد نویسی به جای استفاده از قالب های رایگان . این شرکت آمادگی خود را برای انجام طراحی سایت ارزان برای افراد و شرکتهای مختلف به صورت کاملا اختصاصی و طبق نظر مشتری اعلام میکند و با قیمت بسیار مناسب اعلام میدارد . ما تصمیم گرفته ایم همراه بهترین قیمت بهترین کیفیت را ارائه نمائیم تا کارفرمایان محترم بهترین بهره برداری را از اینترنت داشته باشند 

امروز خیلی از افراد و شرکت ها برای پیشبرد فعالیت و درآمد خود به داشتن سایت های اینترنتی روی آورده اند،ولی کسانی که می خواهند سایت شخصی برای خود داشته باشند،برای ایجاد و طراحی آن نیاز به پرداخت هزینه ی گرانی دارند،برای مثال برای داشتن سایت استاتیک یا همان معمولی باید هزینه ای قابل توجه پرداخت کنند، این در حالی است که این هزینه برای بسیاری از افراد و شرکتها گران است و از طرفی داشتن وب سایت در دنیای امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

با توجه به نیاز جامعه برای طراحی سایت ارزان و همچنین تجربه ای که ما در طراحی و پیاده سازی وب سایت های داینامیک داشته تصمیم بر آن گرفتیم که علاوه بر طراحی سایت به صورت پکیج اقدام به راه اندازی پکیج های آماده در زمینه وب برای مشتریان خود نماید. 
به همین جهت نصب وب سایت های آماده فارسی از قبیل وردپرس، جوملا، دات نت نیوک و انواع وب سایت های متن باز توسط این گروه برای شما امکان پذیر است و شما می توانید با صرف هزینه کم صاحب یک وب سایت شوید و به دنیای مجازی وب بپیوندید. 

قبل از هر چیز توجه به اینکه ضروری است که هدف شما از طراحی سایت ارزان چیست؟ اگر شما می خواهید که در آینده وب سایت خود را گسترش داده و امکانات جدیدی به آن اضافه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به طور اختصاصی سایت خود را طراحی کنید. اما اگر چنین برنامه ای ندارد و صرفا هدف شما از طراحی سایت ارزان قیمت داشتن یک سایت در اینترنت و معرفی خود است ما به شما پکیج های طراحی سایت ارزان خود را پیشنهاد می کنیم. 

مسلما تجربه ما در زمینه طراحی وب سایت های ارزان پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. ضمن اینکه تمامی مشتریان ما در سال اول از دامنه و هاستینگ رایگان برخوردار خواهند بود. شما هم می توانید با هزینه ای اندک به جمع مشتریان ما بپیوندید و خدمات و محصولات خود را در دنیای وب معرفی کنید.


امروز تجارت شما محتاج اینترنت است 

اينترنت به سرعت در حال پيشرفت است و هر روز عده زيادی به اين شبكه جهانی می پيوندند. همچنين روشهای استفاده از اينترنت نيز رو به تغيير است لذا مشاهده مي كنيم در ايران نيز پيشرفتهايی در اين زمينه انجام گرفته است. اين استفاده گسترده از اينترنت باعث شده است كه سايتهای وب در تجارت امروز نقشی مهم و حياتی راايفاء كنند. فكرمی كنيد دليل اين امر چيست؟

در مرحله اول اينترنت يك رسانه تبليغاتي دائمی است كه هر كس تنها با صرف مبلغی ناچيز می تواند به آن متصل شده و در هر ساعتی از شبانه روز كه بخواهد به مطالب سايت شما دسترسی داشته باشد.

اينترنت اين امكان را به مشتريان شما می دهد كه به سرعت پی به تغييرات و محصولات جديد شما برده و از آخرين اخبار شركت مطلع شوند. آنها می توانند به راحتی از طريق پست الكترونيكی و يا انجمنهای موجود با شما در تماس بوده و صدای خود را مستقيما به گوش شما برسانند.


به تصوير كشيدن ارزش واقعی شما با استفاده از عكسها، انيميشنها و اصوات طراحی شده در سايت، به راحتی می تواند ارزش واقعی محصولات شما را به صورت بسيار زيبا و آسان نمايش دهد.


 

دامنه چیست ؟

 

تعرفه ها :خدمات وب سایت _   کاتالوگ  _  تعرفه ها   _   نمونه کارها    _   خدمات سئو    _    بازاریابی اینترنتی   _   خدمات طراحی سایت

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

وب برتر

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، بازاریابی اینترنتی، خدمات سئو

دسته‌بندی خدمات