بازرگانی سجاد سان

ابزار باغبانی , سیلندر قفل (توپی), اسکپ

تورم ایران در سال 2016 به 10 درصد می‌رسد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور با اشاره به این که اقتصاد ایران طی پنج سال آینده یکی از بالاترین نرخ های رشد در منطقه خاورمیانه را تجربه خواهد کرد، پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران در سال جاری میلادی به 8/3 درصد برسد.
بر اساس این گزارش ،با وجود رشد 8/3 درصدی اقتصاد ایران در سال جاری میلادی، تولید اسمی ناخالص داخلی ایران 42 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت و از 465 میلیارد دلار در سال گذشته به 423 میلیارد دلار طی امسال می رسد. بیزینس مانیتور نرخ تورم ایران در سال 2015 را 12 درصد برآورد نمود و پیش بینی کرده است این رقم در سال جاری به 10 درصد کاهش یابد.
کسری بودجه دولت در سال گذشته معادل 5/4 درصد تولید ناخالص داخلی بوده که انتظار می رود این رقم طی امسال به 7/4درصد افزایش یابد.
تراز حساب های جاری ایران هم منفی 6/0 درصد تولید ناخالص داخلی در سال 2015 بوده و پیش بینی شده است کسری تراز حساب های جاری ایران در سال جاری به 8/0 درصد تولید ناخالص داخلی برسد.
موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور همچنین پیش بینی خود از رشد بخش ساخت و ساز ایران در سال ۲۰۱۶ را اصلاح و پیش بینی کرد: این بخش در سال میلادی جاری رشد 5/4 درصدی داشته باشد.
بیزینس مانیتور طی گزارشی نوشت: در حالی که بخش عمده تحریم های غرب علیه ایران برداشته شده و آمارهای جدید منتشر شده است،ما در پیش بینی مان از رشد صنعت ساخت و ساز ایران در سال 2016 بازنگری کرده و آن را از 2/3 درصد به 5/4 درصد افزایش می دهیم. لغو تحریم ها موجب بازگشت تدریجی سرمایه گذاری خارجی و بهبود دسترسی ایران به تامین مالی برای پروژه ها در این کشور خواهد شد. این موسسه پیش بینی کرد: رشد واقعی صنعت ساخت و ساز ایران در سال 2016 نسبت به سال قبل 5/4 درصد خواهد بود و متوسط رشد طی پنج سال آینده در نتیجه رفع تحریم ها و تقاضای قوی برای زیرساخت ها 1/6 درصد خواهد بود.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

بازرگانی سجاد سان

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده

خدمات/محصولات

ابزار باغبانی ، سیلندر قفل (توپی)، اسکپ ، قفل کتابی ، قفل بدنه درب چوبی ، آهنی ، آلومینیوم ، اسکپ سنگ ، اره باغبانی ، اره ، اره سامورایی ، قفل روکش دار ، ابزار، درب بخاری ، دستگیره درب چوبی ، سری گرمکن ، مشعل، قفل و زنجیر ، چسب موش

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 روز پیش