فناوری دارویی درسا به ساز

پایلوت راکتورهای شیمیایی, اسپری درایر آزمایشگاهی, اتاق تمیز پرتابل

کاربرد های اکسترودر اسفرونایزر (Extruder Spheronizer)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پلت ها از اشکال داروئی جدید هستند که با تکنولوژی های نو به صورت کره های ریز تهیه می شوند. این پلت ها می توانند برای ساخت قرص، کپسول و ساشه مورد استفاده قرار گیرند.

از مزایای پلت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          از ایجاد گرد و غبار در ساخت قرص، کپسول و ساشه جلوگیری نموده و سبب جریان پذیری بهتر و قابلیت انعطاف بیشتر در فرمولاسیون و ساخت اشکال قرص، کپسول و ساشه می شود.

-          ظاهری زیبا و جذاب برای مصرف کننده دارند که می توان با رنگ های مختلف و سرعت آزاد سازی متفاوت ارائه نمود.

-          بدلیل شکل کروی براحتی در دستگاه گوارش پراکنده شده و با داشتن سطح بیشتر سبب جذب بهتر دارو و غلظت خونی یکنواخت تر و در نتیجه کاهش عوارض دارو می شوند.

-          می توان براحتی پلت های مختلف را در یک کپسول مورد استفاده قرار داد. همچنین پلت های یک دارو با سرعت آزاد سازی مختلف را می توان در یک کپسول قرار داد.

پلت های تهیه شده را می توان به صورت ساده بکار برد و یا آنها را روکش داد و پس از خشک کردن در اشکال مختلف مورد استفاده قرار داد.

منبع :

http://webda.mui.ac.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فناوری دارویی درسا به ساز

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پایلوت راکتورهای شیمیایی، اسپری درایر آزمایشگاهی، اتاق تمیز پرتابل، جت میل، رپید کلین روم، spray dryer، spray drier، کلین روم، راکتور شیمیایی، شیشه گری، cleanroom، خشک کن پاششی، اکسترودر اسفرونایزر، پلت دارویی داروسازی، تبدیل محلول به پودر، خشک کردن نمونه حل شده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات