ارایشگاه مردانه فرست کلاس

آرایشگاه مردانه, آرایشگاه داماد

آرایشگاه مردانه و داماد فرست کلاس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آرایشگاه مردانه و آرایشگاه داماد فرست کلاس   

 ارایشگاه مردانه و داماد فرست کلاس یک مرکز خاص برای آقایان و داماد ها به شمار می آید . زیرا این مرکز از بدو تاسیس با قصد ایجاد تغیرات اساسی در روند ارائه خدمات زیباییبه آقایان حرفه ای پایه گذاری شده است . استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات روز دنیا و شرکت در آخرین و کامل ترین دوره های زیبایی بین الملی در رشته هایمو ، پوست ، ماساژ و همکاری نزدیک با پزشکان و مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی تر گواهی بر این مدعاست . 

ما متقدیم که خدمات زیبایی در شکل آرایشگاه مردانه و آرایشگاه داماد  یعنی رضایت کامل مشتری از تمام سرویس ها می باشد . لذا انجام نظر خواهی های مستمر و هدف مند از مشتران آرایشگاه در دستور کار قرار دارد و پیوسته نظرات قابل اجراء به بهترین شکل انجام خواهد شد .

سرویس اول : سرویس های مربوط به مو آرایشگاه مردانه می باشد که بر اساس زوایای صورت فرد مورد نظر طراحی می گردند . انتخاب مدل مو بر اسا س ژورنال ها اساسا موضعی غیر منطقی است زیرا ممکن است برخی از مدل خا و فرم های مو برای همه مناسب نباشند . 

 سرویس دوم : سرویس های مربوط به پوست می باشد که کاملا جزء سرویس هایی است که نیاز به نسخه پزشک ندارند و تماما در زمینه مراقبت و نگهداری از پوست کار می کنند . شرایط آب و هوایی ایران و همچین نبودن فرهنگ رسیدگی به پوست موجب گردیده تا پوست صورت مردان ایرانی تا اندازه ایی کدر و ناصاف باشند و اغلب پیر از سن واقعی آنها می باشند . مراقبت و زیبایی از پوست صورت مو جب می گردد تا شادابی پوست به آن باز گردد و همچنان جوان بماند . با برنامه ریزی های انجام شده شما با هر بار مراجعه به ارایشگاه مردانه فرست کلاس از این سرویس های پوستی بهره مند خواهید بود و به همراه داشتن اصلاحی عالی برای موها سلامت پوستتان بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت . 

سرویس سوم : فوائد ماساژ امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست . برای اکثر مدیران و افرادی که دارای شرایطی کاری سخت فیزیکی و روحی و روانی بالا هستند ماساژ می تواند یک معجزه باشد . تعادل بخشیدن به بدن ،تسریع دفع مواد زائد و سموم از بدن ، دور شدن افکار مزاحم ، ارامش و تمرکز بیشتر و بسیاری از فوائد دیگر حاصل گرفتن ماساژ های تخصصی از کارشناسان این رشته به طور دائمی است . 

سرویس چهار: سرویس داماد فرست کلاس یک سرویس تکامل یافته حاصل کار بروی صدها داماد ایرانی است . در این سرویس کاملا نظرات آقای داماد  مد نظر قرار می گیرید و از هرگونه اقدامات مشابه که خارج از شئونات فرهنگی و اجتماعی ما می باشد دور خواهیم ماند . چهره گرم و تاثیر گذار حاصل سرویس داماد آرایشگاه مردانه فرست کلاس است . در این سرویس داماد از روز ها قبل از مراسم می تواند به آرایشگاه مراجعه نماید تا بر اساس مطالب گفته شده برنامه ریزی خوبی برای چهره داماد انجام گیرد . برخی از سرویس های پوستی مخصوص دامادی نیاز به زمان دارند و نتایج بسیار مطلوبی برای طبیعی بودن گریم سینمایی داماد در روز مراسم ایفاء می کند . پس اگر مراسم دامادی دارید هر چه سریع تر با ارایشگاه تماس بگیرید . حتی 2 ماه قبل از مراسم دامادی . 

 بهترین آرایشگاه مردانه و داماد چه آرایشگاهی است ؟ 

این می تواند سوال خوبی باشد .سلیقه و شخصیت آقایان ،مردان و داماد های محترم ایرانی واقعا متفاوت است . مرکز فرست کلاس با سالها کار توانسته است پاسخی نسبی به این پرسش مهم بیابد . ارایشگاه مردانه و دامادی که بتواند برای تمام سلائق و تمام افراد  کامل و بدون نقص باشد وجود ندارد . زیرا خواسته های همه یکی نیست و جالب است بدانید که یه آرایشگر حرفه ای هم نمی تواند یک مدل مو را دقیقا 2 بار برای یک فرد اجراء نماید .این را حتما شما نیز تجربه کرده اید که پس از هرمراجعه به آرایشگاه یک تجربه متفاوت و تقریبا نزدیک به آنچه که می خواهید باشد می رسید . منظور ما این نیست که یک آرایشگاه حق دارد هر مدل مویی را که دوست دارد اجراء کند . منظور ما این است که داشتن رضایت از یک آرایشگاه مردانه و داماد یعنی اینکه تا درصد های بالایی مشتری احساس اطمینان و آرامش از کلیت آن مرکز داشته باشد. فاکتور هایی نظیر فرهگ سازمانی آن آرایشگاه،بهداشت آرایشگاه،امکانات آرایشگاه و سرویس های متنوع آن ارایشگاه در کنار هنر آرایشگران چیره دست می تواند از آیتم های مهم مشتری برای رضایت کامل داشتن از آرایشگاه مردانه و داماد باشد . 

 داماد - آرایشگاه داماد - آرایشگاه مردانه - آرایشگاه کودک - آرایشگاه مردانه - مردانه - دامادی - سالن داماد - مد دامادی - مراسم دامادی

 

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ارایشگاه مردانه فرست کلاس

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

آرایشگاه مردانه، آرایشگاه داماد

دسته‌بندی خدمات