ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چگونه عمر پرینتر خود را افزایش دهیم؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این روزها پرینترها به یک از ابزار مهم در کار با کامپیوتر تبدیل شده است. با رعایت چند نکته زیر به راحتی می توانید عمر پرینتر خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که از نکات مثبت برای این امر اطمینان از بازدهی پرینتر و سالم بودن آن است.

افزایش عمر پرینتر

با رعایت نکات زیرمی توانید از پرینتر لیزری رنگی وحتی سایر پرینترها مدت زمان طولانی تری استفاده کنید. در حقیقت شما با افزایش عمر پرینتر خود نیازی به سرویس توسط سرویس کار ندارید.


•    زمان استفاده از پرینتر از استفاده طولانی مدت و بی وقفه اجتناب کنید زیرا این امر موجب آسیب رسانی به قسمت مختلف پرینتر و درنتیجه ازکار افتادن آن می شود. در چاپ با پرینتر های با قدرت بالاتر حداکثر 150 برگ و در پرینترهای با قدرت پایین تر (مدلهای پایین‎تر از 3500 HP)حداکثر 60 برگ را در یک مرحله  پرینت کنید .


•    هنگام چاپ از کاغذهای سنگین حتماً نوع کاغذ را در درایور مشخص کنید تا پرینتر وزن کاغذ را بداند و بدین ترتیب سرعت حرکت کاغذ را تنظیم کند زیرا در غیر این صورت عمل پخته شدن پودر به خوبی روی کاغذ انجام نمی شود و امکان نچسبیدن رنگ به کاغذ و کنده شدن آن ایجاد می شود.


•    درصورت استفاده از کاغذ گلاسه، برای کار با پرینترهای لیزری  سعی کنید از کاغذ های مخصوص به خودش استفاده کنید زیرا بیشتر کاغذهای گلاسه موجود در بازار مخصوص پرینترهای جوهر افشان (تک کاره-چندکاره) است  و استفاده از آنها در پرینتر لیزر رنگی ممکن است سبب شل شدن کاغذ در اثر حرارت فیوزر (جایی که کاغذ در پرینتر گرم می‏شود تا تونر روی آن پخته شود و در قسمت نزدیک به خروجی کاغذ از پرینتر قرار دارد) شود و کاغذ در پرینتر دچار گیر شود.


•   زمان تمیز کردن محتوای داخل پرینتر از استفاده ی ابزارهای دمنده هوا (blower) پرهیز کنید چون ممکن است با ایجاد لایه نازکی از گرد پودر توسط پودر موجود در داخل پرینتر، جلوی شیشه ایجاد شود که تصویر ایجاد شده  را تار  می کند.

 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات