ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

انواع ویدئو پروژکتور جیبی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کاربرد ویدئو پروژکتور در دنیای امروز رو به افزایش است. این دستگاه را می توان به آسانی به کامپیوتر، دوربین، تلویزیون و هر دستگاه پخش کننده دیگری متصل کرد تا تصاویر و فیلم ها را در اندازه دلخواه نمایش دهد. اما با پیشرفت فناوری، علاوه بر افزایش کیفیت آن ها، اندازه و کاربری آن ها نیز تغییر کرده است و می توان هم از نظر اندازه و هم از دید کاربری ویدئو پروژکتورها را دسته بندی کرد. یکی از انواع پرکاربرد و جدید آن ها ویدئو پروژکتور جیبی است که اندازه ای کوچک دارد و بسیار کاربردی است. به همین منظور، ویدئو پروژکتورهای جیبی به دو دسته پیکو و جیبی تقسیم می شوند.

ویدئو پروژکتورهای پیکو

این مدل ویدئو پروژکتورها بسیار کوچک و سبک هستند که می توان آن ها را با یک گوشی همراه مقایسه کرد. آنها به همراه باتری خود می توانند به خوبی از پس کارهای شما برآیند. در این مدل، می توانید لپ تاپ، دوربین های دیجیتال و حتی گوشی موبایل را به آن متصل کرده و موارد مورد نظر خود را پخش نمایید. به دلیل اندازه کوچک آن، لنز و لامپ آن نیز اندازه کوچکی دارد، به همین دلیل انتظار نداشته باشید که در فواصل طولانی نمایش داده و دیده شود. این مدل بیشتر مناسب افرادی است که جلسات زیادی دارند و نیازمند یک دستگاه همیشه همراه هستند.

ویدئو پروژکتورهای جیبی

در ویدئو پروژکتورهای جیبی تفاوت هایی مشاهده می شود. بازاریابان، مدیریان و اساتید یکی از مشتریان ثابت این مدل هستند زیرا به آسانی قابل جابجایی بوده و وزن کمی دارند. ویدئو پروژکتور جیبی در مقایسه با پیکو، توانایی پخش تصاویر را تا حدود 65 اینچ و یا بیشتر دارند. به دلیل حمل آسان و راه اندازی راحت آن، تمامی دانشجویان و حتی علاقمندان به تماشای فیلم نیز می توانند از آن بهره مند شوند. با پیشرفت فناوری، این ویدئو پروژکتورها نیز پیشرفت کرده برای مثال، می توانند تصاویر اچ دی را نمایش دهند. البته معایبی هم دارند که به دلیل اندازه کوچک، انتظار زیادی نباید داشته باشید و متناسب با کاربرد آن ها انتخاب کنید تا در کار خود به مشکل بر نخورید.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات