ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

بهترین لپ تاپ های 2019

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این مقاله سعی شده است تا با بررسی بهترین لپ تاپ های 2019، کاربران را در انتخاب لپ تاپ متناسب با نوع نیاز آنها یاری کند.

مهم نیست که به دنبال چه نوع لپ تاپی هستید، یک Ultrabook فوق العاده نازک، لپ تاپ قدرتمند بازی یا حتی یک نوت بوک با قیمت عالی ، لیستی از بهترین لپ تاپ های سال 2019 را پوشش داده ایم. ما هر لپ تاپ را در این لیست تست کرده ایم و تنها کسانی که استانداردهای بالا را برآورده می کنند در این قسمت گنجانده شده اند.

1. لپ تاپ Huawei MateBook X Pro

انتخاب اول ما لپ تاپ هواوی Huawei MateBook X Pro است.

مشخصات فنی این لپ تاپ، پردازنده نسل هشتم Intel Core i5 – i7، گرافیک Intel Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5 و همچنین RAM 8GB-16GB، صفحه نمایش 13.9-inch 3K، فضای ذخیره سازی 512GB  است.

مزایای لپ تاپ MateBook X Pro طراحی زیبا، صفحه نمایش فوق العاده، طول عمر بالای باتری می باشد و نداشتن اسلات SD، کیفیت پایین Webcam از معایب این محصول است.

لپ تاپ Huawei MateBook X Pro انتخابی به عنوان بهترین لپ تاپ است که می توان در سال 2019 خریداری کرد.

پس از سال ها این فهرست که همواره توسط Dell XPS 13  (که هنوز هم عالی است) تحت سلطه قرار داشت، MateBook X Pro ثابت کرده است که یک رقیب واقعا جدی است.

این لپ تاپ با طراحی بسیار زیبا و دارای یک صفحه نمایش خیره کننده است همراه با انحنای صیقلی در لبه¬ها اجازه کار با آن را فوق العاده  می کند.

همچنین  لپ تاپ هواوی MateBook X Pro دارای یک قیمت بسیار رقابتی است، که به شما اجازه می دهد با هزینه کمتری نسبت به سایر رقبا، ویژگی ها، طراحی و عملکردی یکسان و یا حتی بهتر را در اختیار داشته باشید.

2. لپ تاپ Dell XPS 13

لپ تاپ دل Dell XPS 13 یکی از بهترین لپ تاپ هایی که تا به حال ساخته شده است.

پردازنده نسل هشتم Intel Core i5 – i7، گرافیک Intel UHD Graphics 620، RAM 8GB-16GB، صفحه نمایش13.3-inch 4k و همچنین فضای ذخیره سازی 256GB – 1TB  مشخصات فنی این لپ تاپ دل را شامل می شود.

مزایای Dell XPS 13 شامل وبکم مرکزی IR، طراحی جدید و استثنائی و آپشن اختیاری 4K می باشد.

با وجود اینکه XPS 13 توسط MateBook Pro X به جایگاه دوم فرستاده شده است، هنوز هم لپ تاپ کاملا درخشانی است. دلایل زیادی برای حضور آن در طول سه سال گذشته در لیست بهترین لپ تاپ ها وجود دارد.

لپ تاپ Dell XPS 13 مدل 2018 باریکتر و قدرتمندتر از لپ تاپ های با صفحه نمایش خیره کننده 4K و دارای رنگ  Rose Gold on Alpine White می باشد.

Dell XPS 13 دارای نسل هشتم پردازنده اینتل Core i5 یا i7 و یک صفحه نمایش Infinity Edge است، Dell XPS 13 همچنان محبوبترین لپ تاپ ویندوزی در جهان می باشد.

در این لیست لپ تاپ های بعدی به ترتیب زیر می باشند:

3. Asus ZenBook Flip S UX370

4. Apple MacBook Pro with Touch Bar 13-inch

5. MSI GS65 Stealth

6. Microsoft Surface Laptop 2

7. Dell XPS 15 2-in-1

8. Acer Predator Helios 300

9. Asus Chromebook Flip

10. Microsoft Surface Book 2 (13.5-inch)

11. Acer Switch 3

12. Apple MacBook 12-inch (2017)

13. Google Pixelbook

14. Acer Swift 3

Samsung Notebook 9. 15

منبع: techradar

مطالب مرتبط:

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات