گروه فود سرویس پیشرو

راه اندازی رستوران و کترینگ, آموزش راه اندازی , آموزش گروهی پرسنل آشپزخانه

نظرات شرکت کنندگان دوره اصول و مقدمات راه اندازی_بخش اول

آقای امیر قاسمی از تهران (دوره شهریور ماه 1394)" مدتی بود در حال تحقیق برای تاسیس یک پیتزا فروشی بودم ولی تنها منبع من برای جمع آوری اطلاعات صرفا تجربیات افراد موفق و ناموفق در این زمینه بود.در این دوره شرکت کردم و موفق شدم تمام اون چیزهایی را که برای کارم نیاز داشتم را به طور کامل و جامع بدست بیارم. بدون شک حضور در این دوره جلوی خیلی از ضرر های قطعی و حتمی من را گرفت.

مشخصات

بازخورد اجرای دوره :
شرکت کنندگان قبلی دوره
توصیه نامه :
نظرات و تجربیات

توضیحات خدمت

آقای آگاه- دوره 16 بهمن 1394 
بنده حدود یک سال است که یک کترینگ راه اندازی کرده ام.این دوره برای بنده بسیار عالی و مفید بود.شخصا خیلی استفاده کردم و امیدوارم که دوره های مفید دیگری هم اجرا نمایید تا در آنها نیز شرکت نمایم.

آقای بابک داوری- دوره 15 آبانماه 1394

 من بابک داوری هستم ۳۵ ساله از تهران و مدیر اجرایی یک شرکت صنعتی تولیدی میباشم و زمانیکه در جامعه بحران و رکورد اقتصادی اتفاق افتاد وشرکت به سمت ورشکستگی پیشرفت و امنیت شغلی من به خطر افتاد،متوجه شدم که باید به فکر شغل دیگری باشم. با توجه به افزایش روز افزون جمعیت به این فکر افتادم شغلی انتخاب کنم که نیاز همه روزه و همیشگی مردم باشد واین چیزی نبود جز غذا. البته این را اضافه کنم که من علاقه زیادی به انواع غذاها بخصوص گروه کبابها داشتم و در مراسم هایی که من و همسرم در منزل میزبان بودیم، تهیه کباب کوبیده و جوجه کباب بعهده من بود ولی فقط برای ۳۰تا۴۰ نفر و می دانستم اینکار در ابعاد وسیعتر نیازمند دانش وتجهیزات بیشتر میباشد.
و چون در این زمینه اطلاعات زیادی نداشتم و همیشه برای هر حرکتی از انواع منابع از جمله اینترنت استفاده میکنم شروع به تحقیق و جستجو کردم. پس از صرف زمان زیاد در اینترنت به موسسه ای برخوردم که دوره آموزش کترینگ برگزار می‌کند وبرای افراد مبتدی مثل من یا افرادی که در این زمینه مشغول بکار هستند وتمایل به ارتقاء شغلی دارند میتواند مناسب باشد. پس تماس گرفتم و صحبت کردم و قرار شد که در این دوره شرکت کنم و در تاریخ ۹۴/۰۸/۱۵ این دوره برگزار شد.
این دوره برای من بسیار پر بار وکامل بود و خیلی از ابهامات را برای من روشن کرد و باعث شد که من با دید علمی بجلو نگاه کنم و از جناب استاد سوسنی بخاطر بیان کامل و روان تمامی مباحث و پاسخ به همه سوالات شرکت کنندگان وهمچنین جناب اقای قربانزاده لیدر گروه کمال تشکر را دارم.

آقای حبشی- تهران/بوشهر (دوره شهریور 1394) :

"بنده از این کلاس آنچه که در مورد این شغل را میخواستم بدانم را آموخته ام. استاد سوسنی کاملا به مطالب ارائه شده تسلط علمی و تجربی داشتند و حقایق و نکات کار آشپزی صنعتی را بطور شفاف بازگو می نمودند. شرکت در این دوره را به تمامی علاقمندان ورود به کسب و کار خدمات غذا رسانی توصیه میکنم.

آقای رحمانپور و آقای مهدی زاده/پروژه: راه اندازی کترینگ – شهر اصفهان :

آقای رحمانپور: بنده تاکنون هیچ پیش زمینه ذهنی و تجربی در مورد این کار نداشته ام و همه داشته های الان بنده، حاصل شرکت در این دوره آموزشی می باشد.قبلا نظرم این بود که با استقرار سیستم نمیتوان بسیاری از امور را انجام داد اما اکنون نظرم این است که با طراحی و استقرار یک سیستم کامل و جامع میتوانم به خوبی به امر مدیریت کترینگ خود بپردازم. محتوای این دوره عالی، کامل و دقیق بود و امیدوارم نام فود سرویس بیش از پیش در صنعت کترینگ/ رستوران  بدرخشد.

آقای مهدی زاده: بنده قبل از این دوره به دلیل نداشتن تجربه حقیقتا سردرگم بودم و دیدگاه به ابن کار همان دیدگاههای قدیمی و سنتی بود اما پس از بهره گیری از این دوره آموزشی توجیه و تفهیم شدم.امیدوارم با بکارگیری موارد و نکات موجود در این دوره و بکارگیری فرامین استاد سوسنی در این کسب و کار موفق شویم. آرزو دارم که از نزدیک استاد سوسنی را در محل پروژه (اصفهان) ملاقات نموده و از مشاوره های ایشان برای پروژه خویش بهره مند گردیم.

آقای اختری/ پروژه : راه اندازی رستوران سنتی در متراژ 200 متر: شهر کرج- حصارک :

محتوای دوره عالی بود.آموختم که در آشپزخانه یک کترینگ/رستوران موفق بایستی سیستم بر پرسنل حکم کنند نه پرسنل بر سیستم ! و این یکی از بزرگترین رموز موفقیت در این کسب و کار می باشد.

ایده راه اندازی یک رستوران سنتی موفق با گذراندن این دوره آموزشی اکنون برایم دست یافتنی تر شده است.دیدگاه اکنون من این است که با رعایت اصول مطرح شده در این دوره، به دور از بلند پروازی و دریافت مشاوره های خوب از استادان ماهر، میتوان در یک دوره یک الی دو ساله به بازدهی خوبی برای رستوران آینده خود برسم. شخصیت و منش صادقانه استاد سوسنی می بایست الگوی مناسبی برای دیگر مشاوران و اساتید فن می باشد.این دوره بواسطه ی تسلط استاد و سلامت نفس ایشان موارد مفیدی را به هنرآموزان آموخت.

سرکار خانم شکر الله/ پروژه : ورود به کسب و کار غذاهای ایرانی بصورت خانگی - شهر ری

" این دوره آموزشی علی رغم مدت کوتاه آن، نکاتی کلیدی،روشهایی استاندارد و صحیح را در مورد فرآیندهای غذایی رایج در یک کترینگ/رستوران را به من آموخت که این آموخته ها و نکات به راه اندازی و مدیریت صحیح کسب و کار غذایی آینده ام کمک شایانی خواهد نمود.اکنون  برای شروع کسب و کار با در مقیاس کم و بستر سازی از ابتدا جهت توسعه کسب و کارم در آینده بیش از پیش مصمم شده ام "

جناب آقای وفا/پروژه: رستوران در حال فعالیت: ارتقاء و بازنگری-  تهران

" این دوره علی رغم زمان کوتاهش دید جدیدی نسبت به این کسب و کار برای من ایجاد نمود که مرا در موفقیت در کسب و کارم یاری خواهد نمود"

سرکار خانم کلانتری/پروژه: ورود یک شرکت غذایی معتبر به صنعت کترینگ- تهران   ظزفیت 3000 پرس

نکات طلایی و سودمندی در این دوره در زمینه نگهداری و انبارش مواد غذایی و اهمیت و نقش دما آموخته شد که از اهمیت آن بی اطلاع بوده و این موارد بسیار برایم جالب و سودمند بود "

جناب آقای رحمتی/پروژه: راه اندازی کترینگ با ظرفیت متوسط - تهران

" ما صحبت های اولیه با یک شرکت مشاوره اما فعال در ساخت تجهیزات را انجام داده بودیم و بطور اتفاقی آگهی آنلاین این دوره ها را دیده و در آن شرکت کردم. آن شرکت بر خرید سریعتر تجهیزات اصرار می نمود و این دوره باعث شد تا به اهمیت استفاده از آموزش و مشاوره قبل از شروع کار واقف شوم. امیدوارم دوره های مکمل دیگری برای افرادی چون من برگزار گردد."

سرکار خانم خدابخش -پروژه  : در حال بررسی کسب و کار کترینگ(سود دهی، هزینه ها، اجرا، مدیریت، نظارت و ...)

نکات مثبت این دوره :

1- تسلط استاد سوسنی به مطالب(انتخاب درست مدرس دوره)

2- ترسیم یک دیدگاه کلی به زوایای مختلف کسب و کار غذا

3- نکات ظریف و مهم که اغلب نادیده گرفته می شود

4-زمان بندی دوره

5-بطور کلی سرفصل ها

6- کتاب مربوط به دوره

 آقای نجفی/ پروژه : راه اندازی رستوران غذاهای ایرانی- شهر قزوین :

شرکت در این دوره در افزایش و ارتقاء  تجربیات بنده تاثیرگذار بوده است.اکنون می دانم که می بایستی بسیار علمی با این کسب و  کار روبرو شوم. این دوره در یاری رساندن به ارتقاء خدمات غذایی و افزایش کیفیت واحدهای آموزش دیده (در این دوره ها) موثر خواهد بود. استاد سوسنی مردی بسیار خوب، خوش اخلاق و راست کردار است.خداوند برای همه ی ما حفظشان نماید.

آقای عزیزی_ دوره سوم اردیبهشت 95 :

دوره آموزشی :

ضمن عرض تشکر از آقای قربانزاده عزیز، شرکت در این دوره کلاسهای راه اندازی کترینگ دیدگاه سنتی و عامیانه بنده رو بسیار تغییر داد و فراگیری بیانات علمی و تجربی استاد سوسنی تاثیر بسیار مثبت و رو به پیشرفتی برای شخص اینجانب به همراه داشت،شرکت در این دوره از کلاسها رو به نوبه خود به همه علاقه مندان توصیه میکنم. بسیار ممنون"

خدمات مشاوره و اصلاح عملیات غذا:

دوستان خوبم ،فوق العاده خوشحالم که درخدمتتون هستم و اجازه میدید به عنوان یک شاغل در فعالیت رستوران داری وکترینگ تجربه خودم رو دراختیارتون بزارم.

دیروز خدمت استادسوسنی عزیزبودیم و واقعا از وجود نازنینشون لذت بردیم

ربطی به این نداره که شماچندسال در این شغل هستید. مهم سیستمی است که شما رو توی مسیر قرار میده و بخاطرنداشتن همین سیستم، همیشه شما رو به آشفتگی میکشونه. ما بعد ازسالها تجربه متوجه شدیم که حضور یک مشاور وراهنما درکنارمون چقدرمیتونه تاثیر گذار باشه. برای ایشون وگروهشون ازصمیم قلب دعامیکنم. نکته  جالب که من کمتر در اساتید دیدم وایشون ازاین ویژگی بزرگ برخوردارهستند.فروتنی و بزرگواری ایشون وتجربه فوق العادشون وزحمتکش بودن ایشون بود.ایشون بااین سنشون 8ساعت سرپا بودن و راجع به سیستم صحبت کردند.خداحفظشون کنه. درکل متشکرم

امیر اعظمی از کرمانشاه _دوره سوم اردیبهشت 95 :

با سلام خدمت شما دوست عزیز و سپاس بابت تشکیل کلاس اموزش کیترینگ و رستوران داری . این کلاس برخلاف دید قبل از تشکیل ان که فکر میکردم یه کلاس معمولی میباشد ولی خیلی پر بار و مملو از بار علمی بود و برای استاد سوسنی ارزوی موفقیت و طول عمر دارم.

 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

گروه فود سرویس پیشرو

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

راه اندازی رستوران و کترینگ، آموزش راه اندازی ، آموزش گروهی پرسنل آشپزخانه، تولید محتوای آموزشی، بازبینی و اصلاح فرآیند ها، کتابچه راهنمای راه اندازی کترینگ، مشاوره کسب و کار، تهیه رسیپی های منحصر بفرد، ارتقاء سطح کیفی رستوران و کترینگ، تعریف سیستم و آیین نامه نظم در آشپزخانه ها، انجام تحقیقات غذایی، فراهم سازی ریسیپی های خارجی، آموزش پرسنل در محل، آموزش مشاور گونه، آموزش حین کار، آموزش آشپزی صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل