سی ان سی برش

سی ان سی, برشکاری, برشکاری کامپیوتر

برشکاری میز

سی ان سی برش با ارائه خدماتی نوین در راستای طراحی ، برشکاری و ساخت انواع میز و اکسسوری ( لوازم جانبی) دکوراسیون داخلی پدیده آورنده محصولات جدید و منحصر بفرد می باشد.

توضیحات خدمت

میز

امروزه دکوراسیون داخلی دارای اجزا و اعضای بسیار فراوان و تاثیر گذاری هستند ، زیبایی و نوع چیدمان و معماری فضای داخلی وابسته به نوع کاربری های اداری و تخصصی میتواند بیشترین تاثیر را در بالا بردن راندمان کار و همچنین ایجاد حس آسایش و آرامش را تامین نماید.

سی ان سی برش با ارائه خدماتی نوین در راستای طراحی ، برشکاری و ساخت انواع میز و اکسسوری ( لوازم جانبی) دکوراسیون داخلی پدیده آورنده محصولات جدید و منحصر بفر می باشد.

هر نوع طرح و مدلی که کارفرمایان گرامی جهت استفاده در محل فعالیت خود نیاز دارند می توانند در کمترین زمان آن را به واقیعیت تبدیل کرده و در چیدمان داخلی محل کار خود استفاده نمایند و محیطی با ویژه گی های خاص مربوط به نوع فعالیت خود را بوجود اورند.

سی ان سی برش به کمک فناوری روز برشکاری کامپیوتری (سی ان سی) و همچنین طراحان خلاق خود توانسته انواع میزهایی با ابعاد مختلف و طرحهای خاص و نوین را جهت استفاده در هر قسمت و هر نوع کاربری را بصورت کاملا سفارشی تولید نماید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سی ان سی برش

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سی ان سی، برشکاری، برشکاری کامپیوتر، برشکاری هوابرش، برشکاری پلاسما، برشکاری لیزر

دسته‌بندی خدمات