گروه ژرمن الکتریک

لوازم حرارتی صنعتی, برق صنعتی, ترموکوپل

راهنمای خرید سنسورهای RTD - PT100 جومو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سنسورهای PT100 جومو پرمصرف ترین نوع سنسور RTD در جهان می باشند. این سنسورها دارای دقتی بسیار بالا و محدوده دمایی مطلوب می باشند. تمامی مدل های سنسورهای PT100 جومو قابل تغییر هستند. شما می توانید با توجه به نیازهای خود بهترین سنسور را سفارش دهید. ترمینال هد های این شرکت در فرم های BBK / BUZH / BUZ / B و … قابل ارائه هستند. در زمان خرید PT100 جومو باید به چندین نکته توجه داشته باشید که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

محدوده دمایی

اولین نکاتی که در زمان خرید PT100 جومو باید درنظر داشته باشید محدوده دمایی سنسور است. مدل های متفاوت دارای رنج های دمایی متفاوتی هستند. این رنج ها می توانند -۵۰ تا +۶۰۰٫ یا -۵۰ تا ۱۲۰+ درجه سانتیگراد باشند. در زمان انتخاب سنسور حتما به این موضوع توجه داشته باشید. در ادامه نوع سنسور را بررسی کنید. نوع سنسور می تواند سطحی، کانالی (مجرایی). Push-In، پیچی، گداختی و … باشد.

کد نوع محافظ

یکی از نکات قابل توجه در زمان خرید PT100 جومو توجه به نوع محافظ می باشد. سنسورهای دمای جومو با تایپ های محافظتی مختلف قابل عرضه هستند. از جمله IP20 / IP65 / IP67 / IP69 و دیگر تایپ ها. محافظ های IP67 و IP69 بر اساس استاندارد DIN EN60529 هستند. در مورد استانداردهای مختلف در ادامه توضیح مختصری می دهیم.

 

کدهای مورد استفاده

در زمان خرید PT100 جومو به کد محصول توجه داشته باشید. این کد به صورت شش رقمی مانند ۹۰۲۰۲۰ می باشد. توجه داشته باشید که ویژگی های هر کد باز هم قابل تغییر هستند. در نتیجه دو محصول کد مشابه می توانند از هم متفاوت باشند. همچنین در نظر داشته باشید که کد مورد نظر شما بر اساس چه استانداردی ساخته میشود. برای مثال کد ۹۰۲۰۰۶ بر اساس استاندارد DIN EN 14597 ساخته می شود. اطلاعات مورد نیاز دیگر استانداردهایی که سنسورهای جومو بر اساس آنها ساخته می شوند را نیز می توانید در همین سایت مطالعه بفرمایید.

 

موارد کاربرد

سنسورهای RTD جومو از پرمصرف ترین سنسورهای حرارتی در جهان هستند. این سنسورها در انواع صنایع از قبیل شامل تهویه هوا. یخچال های صنعتی و سردخانه. ساخت کوره، مهندسی مکانیک. دیگ های بخار صنعتی. ساخت دیگ بخار، مهندسی ترانسفورماتور، ماشین آلات نساجی. صنایع غذایی، وسایل نقلیه تجاری، ماشین های کشاورزی و ساخت و ساز. موتورها. کمپرسورها و تکنولوژی ریلی و دیگر صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه ژرمن الکتریک

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوازم حرارتی صنعتی، برق صنعتی، ترموکوپل، ترموستات، المت، ابزار دقیق، PLC، زیمنس

دسته‌بندی محصولات و خدمات