گروه طرح و بنای خشکه چین

سمنت برد, اجرای سمنت برد , پروفیل سمنت برد

نصب سمنت برد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
  • نصب سمنت برد و پروفیل گالوانیزه A به عنوان بند

اجرای عایق ضد رطوبت ( سیلر ) در پشت پنل ها  : صفحات سیمانی الیاف دار ( سمنت برد ) به لحاظ اینکه از عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت ( چه مستقیم و چه به وسیله بجار و رطوبت موجود در هوا ) منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال ( محل پیچها ) نما را دچار مشکل خواهد نمود . برای جلوگیری از این موضوع در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود .


برش در ابعاد مشخص : برش صفحات سیمانی الیاف دار بایستی به وسیله دستگاه میز برش انجام شود تا از غیر گونیا شدن و ناصاف شدن محل برش جلوگیری گردد . از برش توسط دستگاه سنگ فرز خودداری گردد . تیغه های گراینت بر جهت برش این محصول مناسب بوده و از صفحات دیگر برای برش نمی توان استفاده کرد .

نکات ایمنی در هنگام برش :  فایبر سمنت برد حاوی سیلیس . تحقیقات پزشکی نشان میدهد که این مواد میتواند در صورت استنشاق بلند مدت باعث ایجاد مشکلات تنفسی در برشکاران شود . لذا به منظور حفظ سلامت و جلوگیر از بروز مشکلات یاد شده ، رعایت موارد زیر تو صیه میشود .

  • برش پنل ها را در محیطی باز و یا در محلی که امکان گردش هوا وجود دارد انجام دهید .
  • سعی کنید در هنگام برش و نصب حتما از ماسک مخصوص گرد و غبار و عینک محافظ استفاده نمائید
  • هنگام برش در جهت عکس انتشار گرد و غبار باستید
  • در صورت امکان از اره های متصل به مکنده که کاملا از انتشار گردو غبار ناشی از برش جلوگیری میکنند استفاده نمائید
  • لزوم اجرای موارد فوق تنها در هنگام برش و نصب پنل هاست و در زمان جابجایی نیازی به رعایت موارد ایمنی ندارید .
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه طرح و بنای خشکه چین

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سمنت برد، اجرای سمنت برد ، پروفیل سمنت برد ، پروفیل گالوانیزه m، بتونه سمنت برد، سمنت بورد ایرانی، اجرای سمنت بورد، پیچ شمنت برد، فایبر سمنت برد، تخته او اس بی ، بخاربند، چسب پلی اورتان، سمنت برد ، بتونه سمنت برد، پشم سنگ، سازه کناف

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات