شرکت طراحان نوین - طراحی وب سایت

طراحی سایت, طراحی پورتال, سیستم های مدیریت محتوا

طراحی سایت

طراحی سایت به روش مدمدیا

مشاوره رایگان » : 09129453809

طراحی وب سایت به روش نوین

یکی دیگر از افتخارات و خدمات  گروه طراحی وب نوین ، طراحی و عرضه سیستم مدیریت محتوا با نام تجاری نوین می باشد که ما برای مشتریان متقاضی این سرویس بصورت آنی وبسایتی با محیط کاربری بسیار آسان و ظرف مدت 5 ساعت راه اندازی می کنیم.

سیستم مدیریت محتوا نوین با در نظر  گرفتن بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو، سیستمی با محیط کاربری کاملا کاربر پسند و کارکردی بشیوه  آسان ، همراه کد نویسی پایدار و امنیتی بالا وبسایتی نوین را برای شما راه اندازی می کند.

هدف ما از راه اندازی این سرویس ، ارائه خدمات هرچه بهتر به شما می باشد وشما به کمک این سیستم در وقت و هزینه  خود صرفه جویی بسیار سودمند کرده اید . ما این سیستم را برای کسانی طراحی نموده ایم که قصد راه اندازی وبسیاتی با حداقل بودجه را دارند.

برخی از خدماتی که توسط این سیستم ارائه می شوند عبارتند از :

 

  • قالب و لوگوی اختصاصی
  • سیستم اطلاع رسانی
  • مدیریت اخبار
  • گالری تصاویر
  • خبر نامه
  • مدیریت محتوا
  • سوالات متداول
  • مدیریت کاربران
  • سیستم نظر سنجی
  • فروشگاه آنلاین
  • تبلیغات
  • طراحی چند زبانه
  • و . . .

لازم بذکر است خدمات بسته به در خواست شما افزایش پیدا می کنند.

 

برای سفارش سیستم با ما تماس بگیرید یا به بخش سفارش آنلاین مراجعه نمایید.

modemedia.ir

09129453809

طراحی سایت های اداری

امروزه در دنیای اقتصاد ، تبلیغات حرف اول را برای بقای یک شرکت می زند. از این رو داشتن یک وب سایت کارآمد و توانا در امر اطلاع رسانی و معرفی شرکت در قدرتمند ترین مقوله ارتباط جمعی اینترنت، نیاز اساسی برای ادامه کار و حیات یک شرکت است.
از آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد، برای مشاهده این تاثیر احتیاج به کار کارشناسی شده و مشورت با کارشناسان این امر ضروری است.

امروزه بسیاری از افراد برای یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و دریافت اطلاعات می کنند. بدیهی است که اگرشرکت شما یک وب سایت مناسب داشته باشد و از طریق آن اقدام به معرفی خدمات ومحصولات خود نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شماآشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت.


یکی دیگر از خدمات  طراحان نوین ، ارتقا رتبه سایت در گوگل به ازا کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما است می باشد. شما با ارتقا رتبه سایت خود می توانید خدمات خود را به مشتریان هدفمند که در حال جستجوی فروشنده مناسب هستند معرفی نمایید.

در دنیای رقابتی امروز،شرکتهایی موفق هستند که به بازارهای جدید فکر کنند و در مقایسه با رقبای خود از تکنولوژیها و امکانات مدرن استفاده کنند. یکی از این بازارها که شرکت شما می تواند در آن با روش علمی و حساب شده خود را به دیگران معرفی کند و روش اصولی تبلیغات را در آن به کار گیرد دنیای وب است.
پس زمان را از دست ندهید و برای طراحی سایت شرکت خود اقدام نمایید تا در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرید.

طراحی سایت های شخصی

امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی کران بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وبسایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

وب سایت های شخصی که توسط گروه طراحان نوین طراحی می شوند کاملا به طور اختصاصی برای شما طراحی شده و از هیچ وبسایت شخصی دیگری کپی برداری نمی شود به همین جهت شما می توانید با صرف هزینه مناسب صاحب یک وب سایت اختصاصی شوید. همچنین وبسایت شخصی که توسط ما طراحی می شود کاملا سازگار با موتورهای جستجو بوده و مطالبی که در آن قرار می دهید به سرعت در موتورهای جستجو نمایش داده می شود و دررتبه های بالا قرار می گیرد.

طراحی وبسایت شخصی تخصص ما است و ما بر اساس نیاز و بودجه شما می توانیم راه حل های مختلفی را به شما پیشنهاد دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردطراحی سایت شخصی با ما تماس بگیرید.

فهرست برخی از امکاناتی که یک وبسایت شخصیمی تواند داشته باشد عبارتند از:
- اطلاعات فردی شامل :مشخصات کلی،زندگینامه و رزومه کاری
- گالری تصاویر شخصی همراه با دسته‌بندی موضوعی
- یادداشت های روزانه
- نمونه کارها
- اطلاعات تماس
- ارایه فایل در سایت برای دانلود
- برقراری ارتباط بازدیدکنندگان با شما از طریق پست الکترونیک
- مقالات
- لینک دوستان
- اخبار سایت
- آمار سایت
- نظرخواهی از بازدیدکنندگان
- وضعیت آن یا آف بودن در یاهو
-تبلیغات

طراحان نوین آمادگی خود را برای راه اندازی وبسایت شخصی شما با قیمتی مناسب و به صورت پویا همراه با پنل مدیریت اعلام میدارد

modemedia.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت طراحان نوین - طراحی وب سایت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، طراحی پورتال، سیستم های مدیریت محتوا ، طراحی سایت ارزان، طراحی سایت های شخصی، طراحی سایت های اداری، طراحی سایت های شرکتی و سازمانی، طراحی سیستم های پرسش و پاسخ، طراحی سایت های داینامیک و استاتیک، طراحی ویژه سایت های اداری و شرکتی، طراحی سایت های اطلاع رسانی، طراحی سایت های فروشگاهی، طراحی سایت های خبری، طراحی سایت های محلی، طراحی سایت های مهندسی، طراحی سایت های استانی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات