گروه انفورماتیک Cybernet (ارائه خدمات شبکه و پشتیبانی شب...

عقد قرارداد پشتیبانی شبکه , پشتیبانی شبکه از راه دور در لحظه, تست هک و نفوذ

تفاوت بین شبکه workgroup و دامین چیست ؟

شبکه های Work Group شبکه هایی هستن که مدیریت متمرکز ندارن و توی اون شبکه های امنیت از Level پایینی برخورداره. چرا که هر کاربری مدیریت سیستم خودش رو بر عهده داره و قطعاً میزان امنیت هرسیستم هم به سطح دانش و آگاهی اون شخص بر می گرده. توی شبکه های Work Group اطلاعات کاربران و Object های هرسیستم به صورتی لوکالی درون پیاگاه داده ای به اسم Sam ذخیره میشه. یعنی شما یک پایگاه داده متمرکز برای مدیریت کاربرانتون رو ندارید. اما فضای کاری Domain کاملاض بر خلاف این Work Group از یک پایگاه داده مرکزی بنام Active Directory یا AD تشکیل شده.
اما شبکه های مبتنی بر فضای DC یا دامین کنترولر شبکه هایی هستن که از یک سرور اصلی و مرکزی تشکیل شدن و اطلاعات کلیه Object های شبکه شما (کابر، چاپگر، اسکنر فایل و فولدر و... ) همه در یک پایگاه داده مرکزی بنام AD یا اکتیو دایرکتوری مدیریت میشه. از مهمترین خصوصیت این شبکه ها میشه به مدیریت متمرکز و امنیت بالای شبکه و همچنین ارائه سرویس های متعدد و متنوع اشاره کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه انفورماتیک Cybernet (ارائه خدمات شبکه و پشتیبانی شب...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

عقد قرارداد پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی شبکه از راه دور در لحظه، تست هک و نفوذ ، اعزام نیرو طبق قرارداد در روز های معین شده، پشتیبان IT مستقر در محل، راه اندازی VOIP، مانیتورینگ شبکه شما به صورت ۲۴ ساعته، پشتیبانی دوره ای شبکه، مجازی سازی (Hyper-V ، ESXi ...)، بهینه سازی ، و رفع مشکلات شبکه ، راه اندازی BMS برای منزل شما، خدمات کامپیوتر در منزل، اجرای شبکه وایرلس، راه اندازی و اجرای اینترانت بین شعب

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات