مهرصنعت طهران MTC

کرکره برقی, موتور توبلار, موتور ساید

درب شیشه ای اتوماتیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دربهاي اتوماتيك شيشه اي مهر صنعت طهران

اين درب ها عمدتاً نفر رو بوده و عملكرد اتوماتيك اين درب ها در بسياري از اماكن باعث تكريم ارباب رجوع گرديده و حس خوش آيندي در آنها به وجود مي آورد.در اين نوع دربها به علت استفاده از شيشه و فريم هاي آلومينيومي ويا استيل زيبا به طراحان و دكوراتورها اين امكان را ميدهد تا بتوانند از اين درب ها در ساختمان هاي مسكوني و اداري ،فروشگاه ها،اماكن عمومي،بيمارستان ها، هتل ها و غيره استفاده نمايند.استفاده از اين نوع درب ها به طور چشم گيري (تا 70%) از حدر رفتن انرژي سرمايشي و گرمايشي از ورودي ها جلو گيري مي كند و به علت استفاده از درزگيرهاي مويي و يا لاستيكي بين فريم ها مانع نفوذ گردو خاك، حشرا ت و صدا به داخل اماكن مي گردد.همچنين عدم وجود دستگيره در اين دربها و غير تماسي بودن آنها تاثير چشمگيري در جلوگيري از انتشار ويروسها ، ميكروبها و بيماريهاي واگيردار دارند.مصرف پايين انرژي،اصطحلاك پايين،سازگار با هر نوع دكراسيون،با حداقل ايجاد صدا، كنترل تردد و عبورو مرور افراد نيز از ديگر مزاياي استفاده از اين درب ها مي باشند . 
اپراتور و مكانيسم اين دربها در هفت مدل درب اتوماتيك كشويي Sliding Automatic Doors ، درب اتوماتيك تلسكوپي ،Telescopic Automatic Doors،درب اتوماتيك منحني يا قوسي Curved Automatic Doors،درب اتوماتيك لولايي Swing Automatic Doors،درب اتوماتيك تاشو يا اتوبوسيFolding Automatic Doors كه عمدتاً به صورت دو طرفه ويا يك طرفه و درب اتوماتيك زاويه دار Angular Automatic Doors و درب اتوماتيك دوار Revolving Automatic Doors طراحي گرديده اند

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی:

نوعی از درب های اتوماتیک چهارلنگه می باشد که در ورودی های معمولی نصب شده و بصورت کشویی باز می شود. در این نوع درب لنگه دوم نصف سرعت لنگه اول باز می شود و در مکان هایی که نیاز به عرض بازشوی بیشتر است کاربرد دارد. کاربردی ترین آن درب اتوماتیک تلسکوپی 4 لنگه می باشد. شرکت مهرصنعت طهران در نصب این نوع درب را در ورودی فروشگاههای مختلف تهران در رزومه کاری خود دارد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید:

در مکان های پرتردد مانند استادیوم ها ، فرودگاه ها و … که جمعیت زیادی روزانه ممکن است عبور کنند از درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید معمولا استفاده می شود. شرکت مهر صنعت طهران در با نمونه نصب این نوع درب در ورودی بانک ها این افتخار را دارد که رضایت مشتریان خود را به اطلاع همراهان مهر صنعت طهران  برساند.

اطلاعات فنی درباره درب اتوماتیک تلسکوپی:

* تعداد لنگه های متحرک : دو لنگه و چهار لنگه

* تعداد لنگه های متحرک : دو لنگه و چهار لنگه

* سرعت باز شدن استاندارد (قابل تنظیم) : 700 میلی متر بر ثانیه

* درجه حفاظت بین المللی : 22IP

 

درب شیشه ای گرد:

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت مهر صنعت طهران درب شیشه ای اتوماتیک گرد یا منحنی می باشد. در ادامه ویژه گی های این نوع درب اتوماتیک را مشاهده می نمایید.

. طراحی منحصر به فرد و نوآوری در تکنولوژی، بسیار اقتصادی، باکارایی بالا و دارای سیستم متحرک هوشمند 

2. قابلیت اتصال به سیستمهای   Access control

3. قابلیت حرکت لنگه های درب با وزن 260 کیلوگرم

4. دارای غلطکهایی با روکش رزین، متحرک با طول عمر بالا جهت حرکتی روان و آسان

5. تنوع در ابعاد، نوع فریم و شیشه 

6. قابلیت اجرا به صورت کاملا گرد و یا نیم گرد ( اختیاری )

7. زیبا، شیک و مناسب برای انواع ورودی ها با معماری خاص در این 

8. کاملا فیلتر شده جهت جلوگیری از اتلاف انرژی 

9. توسعه و تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مهرصنعت طهران MTC

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کرکره برقی، موتور توبلار، موتور ساید، تیغه آلمینیوم

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات